The Story Of My Life. - 1

1. - Ako som ich spoznala


Ja na mojom prvom photoshoote
Mama ma už od narodenia pchala do rôznych načačkaných šiat s volánmi a ružovou farbou. Odvtedy sa mi tá farba tak znechutila, že už ju nemôžem ani vidieť. Ale vráťme sa k téme. Snažila sa ma pretlačiť do snáď všetkých castingy do photoshootov s malými deťmi, že jej nakoniec povedali, že s tým čo mám na sebe by som nezažiarila ani v stajni, nie tobôž v reklame. A tak sa moja drahá matka zbavila všetkých tých handier a začala ma normálne obliekať. Raz, vtedy som mala pomaly 4 roky, ma mama vzala na nejaký casting na photoshoot až do Bratislavy. Na prekvapenie mojej mami a moje samé som ho vyhrala a všimol si ma jeden módny návrhár až z New Yorku. Zapáčila som sa mu až natoľko, že ma chcel ako svoju modelku. Aspoň tak mi to mama hovorila. Ponúkol mame slušnú sumu a tá to hneď vzala a odcestovali sme do New Yorku. Tam si ma hneď vzali do parády vizážistky a urobili zo mňa detskú malú supermodelku. Fotograf mi nariadil kam sa mám postaviť a mama ma tam postavila. Fotili sme v exteriéri. Keď sme boli hotoví, všetci ma vychvaľovali aká som krásna a fotogenická. Ani neviem ako ma mama dostala aj do filmu, ktorý sa natáčal v ten istý rok ako som robila photoshoot. Volal sa Peter Pan (btw toto nie je pravda malé dievča tam nebolo) a mala som tam hrať jednu zo stratených detí v Neverlande. A tu sa začala moja sláva. Hrala som tam po boku takých ako napríklad Jeremy Sumpter (V oku tornáda) či Jason Isaacs (Harry Potter). Režiséri si ma obľúbili natoľko, že za chvíľu som striedala jeden film za druhým. Po čase sa na mňa však zabudlo a ja som bola opäť obyčajné dievča avšak teraz vo veku 8 rokov. Herecká nálada rovnako ako fanúšikovia ma opustila a ja som sa začala venovať hudbe. Dopočula som sa o súťaži X-Factor a chcela som sa do nej prihlásiť, ale nemala som na to odvahu. Bola som až moc mladá na to. Avšak mama mala opäť iný názor. Prihlásila ma do X-Factoru 2008 bez môjho vedomia. Mali ste vidieť ako so vyšilovala, keď som to zistila. Pokúsila som sa to zrušiť, ale ona mi to nedovolila. Doslova ma dotiahla na casting a postavila pred porotu. Iba vďaka nej som postúpila a iba vďaka nej som stretla toho najlepšieho kamaráta na svete, ktorý sa neskôr stal tiež najväčšou hviezdou na svete. Áno, reč je o Liamovi Paynovi. Zoznámili sme sa na castingu a priateľmi sme sa stali už v boot campe. Plánovali sme ako spolu budeme skúšať a pripravovať sa na live shows, ale to všetko zmizlo, keď som Liamovi telefonovala z domu porotcu, že som postúpila.
„Nepostúpil som." Tie si budem pamätať navždy. Úsmev mi zamrzol na perách a dívala som sa do blba.
„To nemyslíš vážne," ozvala som sa „Liam, povedz, že iba žartuješ."
„Nie." Vtedy sa mi v srdci začala robiť obrovská diera. Slzy sa mi začali rinúť po lícach a vzlyky sa mi predrali ústami. 
„Nieeeeee," vykríkla som, pustila telefón a klesla na kolená. Teraz som už naplno plakala a váľala sa po zemi. Vtom ma niekto vzal do náručia a utešoval. Spoznala som po hlase Dermonta. Rýchlosťou blesku som sa otočila a pritlačila sa na jeho hruď a rozvzlykala sa ešte viac. On ma iba potichu hladil po vlasoch a utešoval. X-Factor som skončila ako tretia v poradí, ale to mi neuškodilo na ceste k hudobnej sláve. Hneď ako sa skončil X-Factor zavrela som sa do štúdia a nahrávala. Celkovo som sa sústredila na môj prvý album a všetko okolo. Asi pár mesiacov pred začatím X-Factoru 2010 mi prišla ponuka od Simona Cowella aby som robila mentorku jeho zverencom, teda tým, ktorých dostane čiže skupiny, alebo dievčatá atď. Lenže mám úžasného manažéra a tak som sa dostala do Londýna až po castingoch. Keď som vošla do budovy, kde sa odohrával boot camp, videla som tam veľa zmätených tvárí. Trochu som sa pousmiala, lebo som v nich videla seba, keď som sem prvý krát prišla. Keby nebolo Liama, asi by som v tých chodbách blúdila do teraz. Zrazu som pocítila ruku na rameni a strhla som sa.
„Ahoj," usmieval sa na mňa Dermont.
„Bože, ty si ma ale vydesil," vzdychla som.
„Pripravená?"
„Dá sa to tak povedať," zasmiala som sa a spoločne sme vykročili do sály. Tam už sa všetci pripravovali na príchod porotcov a súťažiacich. Pozdravila som sa so zopár ľuďmi a usadila sa. Najprv prišli súťažiaci a potom porotcovia. Simon si ma zavolal, aby som bola blízko neho a začal rozprávať. Bolo to celkovo únavné, takže vám nejdem všetko dopodrobna opisovať. Najprv išiel tanec. Všetkých si postavili do radov a začali ukazovať kroky. Hlavný choreograf, Brian, si ma zavolal aby som mu pomohla. Pustila sa moja obľúbená pesníčka Telephone of Lady Gagy a Beyoncé. S ostatnými tanečníkmi som sa pustila do tanca a ukázala celú choreografiu. Súťažiaci sa iba pozerali a potom po nás opakovali. Keď opakovali to som sa na nich iba pozerala, a ako som sa tak na nich pozerala všimla som si ho. Liama. Keď bola prestávka pred vystúpením, prišla som k nemu a poklopkala mu po pleci. On sa otočil a vypúlil oči a otvoril ústa dokorán. Ja som sa iba zasmiala a hodila sa mu do náručia.
„Chýbala si mi," zašepkal mi do ucha. Ja som sa iba zasmiala a ešte viac ho objala.
„Chcem ti niekoho predstaviť. Toto je Harry," usmial sa na mňa kučeravý chalan. Bol úplne ňuňu. Tie jamky v lícach a tie kučierky. 
„Maggie," vystrela som k nemu ruku, ale on ma hneď objal. V rozpakoch som sa od neho odtiahla a mierne sa začervenala.
„Takže...," začal Harry„ vy sa poznáte už od malička?"
Ja počas X-Factoru
„Nie," odvetila som„ stretli sme sa v X-Factore roku 2008 a od vtedy sa kamarátime," usmiala som sa a kukla očkom na Liama. Chcela som si s nimi ešte viac pokecať, ale už mali chalani nastúpiť, tak som sa stiahla k Simonovi a Louiovi. Začali a ja som pozorne sledovala ich kroky. Liam to zvládal bravúrne iba Harry bol o trošku pomalší. Keď mali ísť druhý raz, nastal problém. Jeden chalan chýbal. Simon sa už zdvíhal, že ide za ním, ale zastavila som ho, že idem ja. Rýchlo som zabehla do zákulisia a našla som ho tam sedieť na stoličke.
„Zayn, prečo nie si na stage?"
„Nedokážem to," odvetil a zvesil hlavu.
„Ale no tak. Verím, že to zvládneš. Máš talent iba treba trošku si dôverovať," žmurkla som naňho a pobúchala ho po chrbte. Nakoniec vstal a išiel tam. Nebudem opisovať všetko, ale keď som zistila, že Simon nepustil Liama, Harryho a Zayna ďalej, skoro so ho zabila. Lenže mi vysvetlil svoj zámer a ja už som bola ticho. Ešte som rýchlo zabehla do zákulisia a po ceste som narazila do jedného chalan. Plakal a snažil sa to zakryť.
„Neboj sa," usmiala som sa„Všetko dopadne dobre."
„Nie, nedopadne. Skončil som. Nechcem ísť domov," vyhŕkol a vrhol sa mi do náručia. Ja som ho jemne hladila po chrbte a utešovala. Zrazu si uvedomil, čo spravil a odtiahol sa. 
„Prepáč," začal sa ospravedlňovať, ale ja som sa iba usmiala a predstavila sa. Potom som už musela ísť, ale aspoň som zistila, že sa volá Niall. Po tom ako sa Niall, Harry, Liam, Zayn a ešte jeden chalan dozvedeli, že idú ďalej začali skákať ako šialení a ja tiež, keď som sa dozvedela, že budem u Simona v judges house. Pýtate sa kedy a ako som spoznala Louisa? No, bolo to práve v judges house, keď sa Loui poranil v mori a išiel do nemocnice. Zhodou náhod som ho tam ešte spolu s jedným chlapom zo štábu eskortovala a tak sme sa spoznali.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Je to oficiálne. Zayn Malik opustil skupinu One Direction!

Bullied - 1.časť