The Story Of My Life - 2


2. - Spolupráca? Definitely YES


Môj nový look
Škoda, že chalani skončili tretí, zato ale mali dobre našliapnuté do budúcnosti. Podpísali zmluvu zo Syco Records a mohlo sa začať nahrávať. Poviem vám, ich prvý album bol úžasný. Bola som na nich veľmi hrdá a hlavne na Liama. Ja som tiež popri nich nahrávala album a pripravovala sa na vystúpenia. neviem, čo ma to napadlo, ale zmenila som si farbu vlasov aj účes. Keď to videl môj manažér skoro dostal infarkt. No čo? Chcem ísť s dobou. Doma som sa potom väčšinu času nudila, lebo chalani boli na turné s Big Time Rush a ja som to svoje mala až za tri mesiace. Snažila som sa teda nejako zabiť čas a chodila som do parku kresliť. Raz večer som iba tak zašla na notebook a zavolal mi Liam spolu s chalanmi. Trošku sme pokecali, že ako sa majú a tak a tiež sa pridali chalani z BTR. Nie, že by som ich nepoznala, len som ich asi 2 roky nevidela :D. Potom už však museli ísť a rozlúčili sa so mnou. Zase som sa nudila. Zachraňovala som sa aspoň tým, že už iba 3 mesiace a konečne budem niečo robiť. 


O rok, 2012, Londýn, začiatok tour 1D:
Sedela som na gauči u chalanov v šatni a kukala do mobilu. Tie opice zatiaľ behali okolo a kričali, že kde kto čo má a že či to niekto nevidel. Už mi to začínalo liezť na nervy a tak som si vzdychla, schovala mobil a pozorovala ich. 
„Chalani, mohli by ste sa ukľudniť?" spýtala som sa, ale všetci ma ignorovali. Vstala som a prvého z nich, ktorý bežal okolo som chytila pod krky.
„Preboha, čo tak stresujete?" už som kričala.
„Je to úplne normálna vec. Teraz si sadnete na gauč a ukľudnite sa, áno?" Všetci si ako poslúšné šteniatka sadli na gauč, no sadli doslova sa na seba nahádzali a kukali sa na mňa ako, že čo teraz.
„Môžete mi povedať, prečo tak stresujete?"
„Mags, však vieš, že to je náš prvý koncert," ozval sa za všetkých Liam. Zdvihla som obočie a kukla naňho, že to myslíš vážne.
„No dobre nie náš prvý, ale náš prvý na našej pr-," to už som sa naňho kukala ako na blázna.
„Chalani, nemáte sa čoho báť. Toto ste už raz zažili, takže tu nevidím problém." Chalani iba vzdychli a znovu si začali chystať veci.

Ako som očakávala, ten koncert nebol zlý. Bol úžasný a oni sa po chvíľke uvolnili a užívali si to. Pousmiala som sa, keď sme spoločne išli autom do hotela. Chalani sa tam rozvaľovali na sedačkách a už pomaly spali, len ja som bola čulá ako rybička. Potichu som vytiahla mobil, odfotila ich a dala to na instagram. No zlatí boli :3. Zachichotala som sa a aj mne sa už zatvárali oči. Ani neviem ako som sa dostala do postele, ale jediné, čo si pamätám bolo, že hneď ako sa mi hlava dotkla vankúša tak som zarezávala.


Rok 2013,Syco Records, Londýn:
„Simon? Ty mi teraz ponúkaš spoluprácu na turné Take Me Home s One Direction?" prekvapene som sa naňho pozerala.
„Presne. Chcem, aby si ich na turné nielen sprevádzala, ale aj s nimi spievala."
„Niečo ako predskokanka?"
„Nie, to som nemyslel. Myslel som, že budeš na chvíľu súčasťou 1D. Párkrát medzi ich vystúpeniami zaspievaš ty a tak. Predskokani sú 5SOS." Iba som prikývla a vyšla z jeho kancelárie. Keď som zamyslene išla po chodbe, omylom som narazilo do Liama.
„Prepáč," zašepkala som a znova sa zahĺbila do svojich myšlienok. 
„Stalo sa niečo?"
„Nie, nie nič, len som sa teraz dozvedela, že idem s vami na tour," falošne som sa usmiala a šla ďalej. Bola som síce šťastná, že idem s nimi na tour, ale je tu jeden problém, a to problém menom Danielle. Odkedy s ňou začal Liam chodiť nikto z nás ju nemá rád. Je namyslená, panovačná a otravná ako voš. Minule sme sa tak pohádali, že nás od seba museli odtrhnúť až chalani. Nenávidela som ju, z celej duše som ju nenávidela. Raz, keď chalani boli v rádiu a my dve sme ostali doma sami mi povedala, že Liama využíva iba na to aby sa stala slávnou. Mala som sto chutí ju uškrtiť, ale krotila som sa. Už pre Liama. Potom som radšej už s ňou doma neostávala, lebo by to bola moja verzia texaského masakru motorovou pílou. Liama som mala a mám veľmi rada, ale toto by som mu nikdy nepriala. Mať po boku takú mrchu ako je ona je niečo čo si žiadny dobrý chalan nezaslúži. Vzdychla som si a zašla dole do garáže, kde na mňa čakalo auto. Nasadla som a nechala sa odviezť domov do bytu. 

23. február 2013 (prepáčte za tie skoky v čase):
Môj outfit na koncert
Ešte raz som sa pozrela do zrkadla a napravila si vlasy. Mala som farebne zladený outfit s chalanmi a bola som pripravená na prvý song - Up All Night. Otvárala som s nimi tour aj koncert. Vzdychla som si a šla na stage. Chalani tam už boli, čakalo sa iba na mňa. Liam sa tam bozkával s Daniella tak, že som sa na to nemohla dívať. Vtom som si všimla, že tam je aj Eleanor. Rozbehla som sa k nej a objala ju. Dlho som ju nevidela. Je presný opak Danielle za čo som rada. Nefintí sa ako ona a je úplne normálna a super. Našla som v nej svoju staršiu sestru. Poviem vám, som rada, že ju Louis má. Trochu sme pokecali, ale potom sme už museli ísť na stage. Trošku som sa ponaťahovala a prečistila si hlavu tak, aby mi v nej ostali len texty piesní. Ťažká kovová konštrunkcia sa začala dvíhať a šou sa mohla začať.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Je to oficiálne. Zayn Malik opustil skupinu One Direction!

Bullied - 1.časť