Summer Love- 3. diel

,,Blbé slnko" zašomrala som si popod nos, keď ma ráno zobudilo. Posadila som sa na posteli a natiahla som sa. Mama ešte spala, tak som potichu vstala a išla na balkón. Oprela som sa lakťami o zábradlie a rozhliadla sa. Slnko iba vychádzalo, ale odrážalo sa od okien blízkej presklennej budovy. Pokrútila som nad tím hlavou a pozrela sa smerom k jedálni. Už tam boli. Akurát som si všimla toho čo do mňa vrazil. Sledovala som ho ako ide do jedálne a ani som nezaregistrovala, že zastal a otočil sa. Pozeral sa priamo na mňa a ja som sa nedokázala ani hnúť. Priamo ma hypnotizoval pohľadom. Nakoniec som uhla ja a rýchlo zapadla naspäť do izby. Ešte som zrýchlene dýchala. Čo sa to so mnou deje, behalo mi mysľou. Po chvíľke som
deprimida
Mirandin outfit na raňajky
sa pohla a išla sa prezliecť na raňajky. Medzitým vstala mama a mohli sme ísť. Pred vstupom do jedálne som sa poriadne nadýchla. Vedela som, že tam bude stáť. I napriek mojej tréme som mu povedala číslo izby a išla si nabrať raňajky. Snažila som sa vyhýbať akémukoľvek kontaktu s ním. Či už očnému alebo slovnému. A samozrejme som sa s nim ani stretnúť nechcela. Zase odpadnúť, nie ďakujem. Nabrala som si to, čo som chcela a sadla si k našemu stolu ako obvykle a čakala na mamu. Keď prišla už som sa konečne mohla najesť. Pozrela som sa nenapadne k dvere, či tam je ale nebol tam. Vydýchla som si, ale asi predčasne. Zrazu prešiel okolo nášho stolu a zbieral taniere. Snažila som sa čo najrýchlejšie dojesť a vypadnúť odtiaľ. Jedlo som do seba doslova nahádzala a už sa zdvíhala, že idem. 
„Kam ideš?" spýtala sa mama. 
Mirandine plavky
„Ja už som dojedla," odvetila som a brala si kľúče. Vtom môj tanier zobral práve on a to bola posledná kvapka. Na mamu som sa ospravedlňujúco usmiala, prešmykla sa okolo neho a pelášila preč. Ani som sa neobzrela. Keď som prišla na izby, zabuchla som dvere a zviezla sa po nich dole. Zrýchlene som dýchala a zatvorila oči, aby som sa ukľudnila. Nakoniec som pobalila veci na opaľovanie, obliekla si plavky a čakala na mamu. Tá za chvíľku zaklopala a hneď sa ma pýtala: „Si v poriadku?" 
„Jasne v tom najlepšom." 
„Je to kvôli nemu?" 
„Komu?" 
„Tomu čašníkovi." 
„Čo? Pfff, jasne, že nie, haha. Čo si o mne myslíš," nervózne som sa zasmiala. Mama len zdvihla obočie a šla sa nachystať. Ja som vyšla na balkón a obdivovala okolie. Áno, šiblo mi. Obdivujem betónky. Očko mi zaletelo do jedálne. Nikde som ho nevidela a ani som rozhodne nechcela. Asi bol vo vnútri. Keď bola mama nachystaná, zavolala ma a išli sme. Opaľovali sme sa a ja som úplne ignorovala dianie v jedálni. Mama ma zrazu poslala pre Sex On The Beach. Vstala som, že idem poň a po ceste som zase do niekoho omylom vrazila. Pozrela som sa hore jemu do tváre. Videla som toho čašníka s náušnicou v uchu, ktorý zbieral plastové poháre. 
„Pardon, bola to moja chyba. Nepozerala som sa na cestu," ospravedlnila som sa a trochu začervenala. 
„To nevadí. Aj ja som sa pozeral po holuboch," odvetil a usmial sa„ inak som Izidorian," povedal a vystrel ku mne ruku.
„Miranda."
„Krásne meno pre krásnu slečnu." Začala som sa červenať.
„Ďakujem."
„Nemáš začo. Ma teraz tak napadlo, nechcela by si ísť dnes večer von? Viem, že sa poznáme iba pár minút, ale zapáčila si sa mi," nervózne sa poškrabal na zátylku. 
„Rada," usmiala som sa. 
„Super. O šiestej pred hotelom?"
„Budem tam."
Mirandine outfit na obed
„Skvelé. Tak ahoj," usmial sa a išiel naspäť do jedálne. Ja som sa za ním na chvíľočku obzrela a všimla si ako niečo natešene hovorí "angličanovi", čo je vždy taký mĺkvy a ukazuje mojím smerom. Ja som sa rýchlo otočila a išla pre ten nápoj. Keď som sa vrátila, už boli vnútri a on tam niečo vykladal jemu. A bol natešený ako som mohla vidieť z jeho gest. On sa tam na ňom smial a potľapkal ho po rameni, a išli niekde dozadu. Ja som mame podala pohár a ešte sme sa opaľovali. Potom sme sa vrátili na izbu a prezliekli sa na obed. Ja som si obliekla modré šaty s modrými čipkovanými lodičkami a vlasy som si nechala tak, aby mi splývali na plecia. Ľahko som sa nalíčila a mohli sme ísť. Poprosila som mamu nech dá číslo ona, lebo som ho videla stáť pri dverách. Ja som okolo neho prešla ani som sa naňho nepozrela. Rýchlo som išla pre pitie a dala ho na stôl, aby nám ho nik neobsadil. Cestou som stretla Izidoriana, ktorý ma obdaroval úsmevom a žmurknutím. Ja som sa ľahko začervenala a tiež sa usmiala. Najedli sme sa a išli na izbu. Ja som tam radšej ostala a pozerala telku. A čo? Čas od času sa musím pozrieť čo sa deje vo svete. Boli už skoro tri hodiny a mama sa furt vonku opaľovala. Dostala som chuť na zmrzlinu a tak som sa zdvihla a šla si dole jednu zobrať. Bolo by to v pohode, keby zmrzlinu z jedného boxu nedával on. Tak som šla k druhému, ktorý obsluhoval Izidorian. Bože, tu vystojím dieru. Zatiaľ čo som čakala v rade som sa pozerala dookola. Všimla som si, že sme sa pohli a predo mnou bola už iba jedna blondínka. No tá vám bola ale umelá. Peroxidové vlasy, botoxové pery, mega balóny namiesto pŕs a zadok ako kufor. Vyberala si a pritom flirtovne žmurkala na Izidoriana. Ja som sa radšej pozerala inam lebo jej "pekný" ksicht by už nebol biely ako stena. 
„Čo tak si dnes večer užiť?" započula som a otočila sa. 
„Prepáč ale ja mám program na dnes večer," povedal a nenápadne žmurkol na mňa.
„Tak to zruš. Som si istá, že to tvoji kamaráti pochopia." 
„Ale on už má program," ozvala som sa. Otočila sa a pozrela na mňa. 
„S ňou?? Tak to si riadne klesol," odfrkla si, naštvane na mňa chlochla pohľad a odpochodovala na tých svojich šteklách. Víťazoslávne som sa uškrnula. 
„Ďakujem za záchranu," zasmial sa Izidorian a ja s ním. 
„Ako sa ti odvďačím?" 
„Najprv tým, že mi dáš zelené jablko a kivi, a potom sa uvidí," usmiala som sa a žmurkla naňho. 

Miranda, o hodinu aj pol
Ako som už zistila, čašníci sa striedajú takže teraz tu sú tí, čo tu boli včera na raňajky. Viem, že môjmu vysvetľovaniu horko-ťažko porozumiete. Ale vráťme sa späť. Bol tam aj Niki, ktorého som stretla ešte pred večerou. Uškŕňal sa na mňa a ja som sa naňho pozrela ´la si v pohode? On mi čosi hlavou naznačil a odišiel do kuchyne. Chvíľu mi trvalo zistiť čo chce, ale potom som sa vybrala von z kuchyne smerom k tenisovému kurtu. 
„No čo je?" spýtala som sa, keď som tam prišla.
„Takže ty a Izidorian?" zdvihol pobavene obočie a uškrnol sa na mňa.
„Nejako rýchlo si ma vymenila."
„Desne vtipný," zahundrala som.
„Ja vždy," zasmial sa.
„Ale teraz vážne čo je medzi vami?"
„Však nič, čo by malo byť?"
„Po hoteli sa šušká, že ste sa držali za ruky."
„To máš zase odkiaľ? Fajn, idem s ním dnes večer von, ale to je všetko."
„Dobre, dobre však ja nič. Sa nemusíš čertiť," zasmial sa zase. Detinsky som odula spodnú peru a dupla si nohou. Henten pandrlák sa na mne iba smial. 
„Však sa smej," zamrmlala som si popod nos a chcela odísť, keď ma zastavil.
„Počkaj, nechoď," povedal s psím pohľadom.
„Bože no čo už s tebou," povzdychla som si. 
„No ako teda. Kedy ideš s naším Romeo von?" zatiahol a zaklipkal mihalnicami. Ja niekedy tohto chalana už fakt nechápem. 
„A čo ťa to tak zaujíma?"
„Len tak, som zvedavý," zaškeril sa. 
„Dnes prečo?"
Outfit na večeru a rande :D
„Tak si dávaj bacha. Izi sa ti môže zdať ako slušný chlapec, ale je to pekný kvietok," uškrnul sa a odišiel. Ešte chvíľu som tam postávala, čumela do steny a rozmýšľala nad tým čo povedal. Radšej som to nechala tak a šla sa pripraviť. Ako som sa obliekla na večeru tak som sa rozhodla ostať oblečená aj na rande. No ak sa to dalo rande nazvať. Ďakovala som bohom, keď na večeri nebol. Navečerali sme sa a ja som išla rovno pred hotel. Ako som sa pozerala dookola, tak som ho nikde nevidela. 
„Asi je pravda to čo hovoril Niki," povzdychla som si nahlas.
„Čo hovoril Niki?" ozvalo sa mi za chrbtom. Strhla som sa a otočila sa na Izidoriana. 
„Nič," usmiala som sa a podišla k nemu.
„Môžeme?" spýtala som sa. Izi sa len usmial, nastavil mi rameno a vyrazili sme. Chvíľku sme v tichosti išli smerom k pláži, keď už som to nevydržala: 
„Kam vlastne ideme?"
„Najskôr som ťa chcel zobrať na večeru, ale to sa mi zdalo moc klišé, tak ideme na pláž?"
„A čo tam?"
„Len tak sa prejsť," záhadne sa usmial. No zbohom, žeby mal Niki pravdu? Zlé myšlienky sa mi začali v hlave hromadiť ako krysy na večeru. Ani atmosféra prázdnej a tmavej pláže tomu moc nepomáhala. Ale čím viac sme sa blížili k moru, tým viac mi dochádzalo, čo má za lubom. Na piesku, totižto bola rozložená deka a veľký piknikový kôš. Prekvapene som naňho vyvalila oči a obzrela si to. Ponúkol mi miesto a sadli sme si. Z koša začal vyťahovať rôzne dobroty od výmyslu sveta. Najedli sme sa do sýtosti a potom sa len tak rozprávali a pozorovali hviezdy. Ani som si nevšimla, že sa ku mne prisunul. Zrazu som len pocítila jeho ruku na mojej, a keď som sa k nemu otočila tvárou, pobozkal ma. Oči sa mi od šoku dokorán roztvorili a nebola som schopná vôbec žiadneho pohybu. Až po nejakej chvíľke mi v hlave zablikala červená kontrolka a odtiahla som sa od neho. 
„Prepáč," zašepkala som a začala sa dvíhať. 
„Počkaj," chytil ma za zápästie, ale ja som sa naňho nemohla pozrieť.
„Naozaj prepáč, Izi, ale ja ťa mám rada ako kamaráta," usmiala som sa naňho smutne a vybrala sa naspäť do hotela. Nešiel za mnou, nechal ma tak. Neviem prečo, ale do očí sa mi začali tisnúť slzy. Nemali prečo. Takáto smutná som došla až do hotela. Dúfala som, že na nikoho nenarazím, ale zmýlila som sa. Hneď pri vchode som doslova narazila do Nikiho. Ani som sa naňho nepozrela, len som okolo neho prešla. 
„Mir, čo sa stalo?" zastavila ma jeho ruka na mojom rameni. Utrela som si slzy, ktoré mi vyhŕkli z oči a s falošným úsmevom som sa naňho otočila.
„Nič, čo by sa malo," odvetila som a snažila sa odtiaľ čo najrýchlejšie vytratiť. 
„Mir, ja viem, že klameš. Tak povedz čo sa stalo? Ublížil ti?"
„Nie, ja len... neviem čo sa stalo. Pripravil pre nás na pláži romantickú večeru a potom... ma pobozkal. A ja som odtiaľ zbabelo zdrhla."
„Nebudem ti to hovoriť, ale on takto začína niekoho nabalovať a potom ju zničí. Ver mi, poznám ho dlhšie ako ty." Už som nemala chuť ho ďalej počúvať. Otočila som sa a odkráčala do izby. Tam som zo seba zhodila veci, obliekla sa do pyžama a hneď išla do postele, ani som sa neunavovala sa odlíčiť alebo umyť.


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Je to oficiálne. Zayn Malik opustil skupinu One Direction!

Bullied - 1.časť