I Wish 2

Autor: Maggie Rbd
Časť: 2.


Dievčatá moje, dik za komenty. Tu máte ako darček druhú čast. Prajem pekné čítanie.:P


Liam
Sedel som ako každý deň v izbe a rozmýšľal som o kapele, o sebe a o Danielle, keď niekto zaklopal. V škáre sa ukázala vyškerená Louisova tvár.
„Čo si taký smutný, poď k nám dolu" volal ma. Čo mi ostávalo? Zdvihol som sa a išiel za ním dole do obývačky. Tam na gauči sedel rozvalený Harry, Niall a o chvíľku aj Louis. V kresle sedel Zayn, tak som si sadol na zem. Chvíľu sme pozerali telku, keď tu zrazu Harryho napadlo nech ideme navštíviť moju rodinu vo Wolverhamptone. Ja sa vraj odreagujem a chalani si zatiaľ pokecajú s mojimi staršími sestrami. Moc sa mi nechcelo, ale nakoniec ma prehovorili a išli sme. Do Wolverhamptonu sme dorazili okolo dvanástej. Zazvonili sme na zvonček a hneď nám otvorila moja vysmiata mama.
„A vy tu čo robíte, chlapci?" spýtala sa nás. My iba,že sme prišli na návštevu a že sa zdržíme pár dní. Mama nás zobrala do kuchyne. Stále som cítil na sebe nieči pohľad, ale nechal som to tak.
„Mami,a kde je vlastne Ruth a Nicole?"
„Ruth je na internátoch a Nicole doma, vo svojej izbe s jej kamarátkou Samanthou. Oni určite za chvíľu prídu na obed a zatiaľ si sadnite a nech sa páči, dnes je na obed kura." S chuťou sme sa pustili do toho. Mama mala pravdu. Asi za pár minút, potom čo to povedala, prišla dole Nicole i zo svojou kamoškou.
„Dobrú chuť, chalani," zahlásila. Hneď sme všetci prestali a pozreli sme sa na ne. Keď som ju uvidel nevychádzal som z údivu. Bola nádherná. Čo nádherná, ba priam božská.
„To je tá tvoja nová kamarátka?" vyzvedal Harry.
„Áno, chalani toto je Samantha. Samantha toto je Harry, Zayn, Niall, Louis a môj brat Liam." Nesmelo nám zakývala.
„Ahoj," vyhlásili sme zborovo. Neviem prečo, ale stále sa pozerala na mňa. Mala dlhé hnedé vlas, okúzľujúci úsmev a krásne modré oči, ktoré si ma prezerali. Niečo ma k nej ťahalo, ale neviem čo.

Samantha
Akosi ma začal fascinovať Liam. Stále som sa naňho pozerala, až nakoniec som od neho odtrhla oči. Otvorila som chladničku a vytiahla som si mlieko. Naliala som si ho do pohára a sadla som si k stolu. Všetci okrem Nicole a pani Payne sa na mňa pozerali, hlavne Liam a Harry.
„Dáte si obed, dievčatá?" spýtala sa nás Karen (pani Payneová).
„Samozrejme. Dáš si obed, nie Sam?"
„Áno,ďakujem." Keď som to jedlo videla začali sa mi zbiehať slinky. Bolo to výborné a chutné.
„Nevedela som, že viete takto úžasne variť," priznala som sa. Musela som sa zasmiať, pretože si Niall prosil ešte pridať. Zjedol to, ani neviem kedy. Vedela som, že po obede príde "vypočúvanie". Najedla som sa a už ma Nicole ťahala do obývačky, kde sedeli chalani. Ako som čakala, začalo sa "vypočúvanie".
„Kde si sa zoznámila s Nicole? Koľko máš rokov? Kde bývaš?" kládli jednu otázku za druhou.
„Počkajte, nechajte ju vydýchnuť."
„Ďakujem Nicole. Takže pomaly a po porade." Všetci stíchli a počúvali. Začala som rozprávať všetko od začiatku, od môjho detstva až po sťahovanie do Anglicka, život tu a kamarátov, ktorých tu mám. Zatajila som im iba jednu vec, a to že ich mám rada, hlavne Liama. Určite si mysleli, že ich ani nepoznám, ale to nebola pravda. Vždy som snívala o tom, že sa stretnem s One Direction a teraz tu sedím s nimi v jednej miestnosti, rozprávame sa a smejeme spolu. Zabudla som aj na čas a keď som sa pozrela na hodinky, skoro som odpadla. Osem hodín. Už som mala byť doma. Hneď som upozornila Nicole a rozlúčila som sa s chalanmi. Vybehla som hore na poschodie, zobrala si tašku a chcela som vyraziť, keď som skoro vrazila do Liama. Ponúkol sa mi, že ma odprevadí. Vraj v noci je Wolverhamptone nebezpečné miesto. Tak sme vyrazili. Po ceste sa ma pýtal rôzne veci, až nakoniec sme zastali pred mojim domom. Spýtal sa ma či sa zajtra stretneme. Súhlasila som. Na rozlúčku ma objal. Cítila som sa úžasne. Odtrhli sme sa od seba a ja som vošla do domu. Rýchlo som vybehla do izby, zatvorila som sa tam a hodila sa na posteľ. Mala som zvláštny pocit. V bruchu akoby sa mi splašil kŕdeľ motýlov a ja som cítila ako sa mi hrnie červeň do líc. S tým pocitom som zaspala.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Je to oficiálne. Zayn Malik opustil skupinu One Direction!

Bullied - 1.časť