True Love - 2. kapitola


Autor: Maggie C.:)
Časť: 2. - Nočná mora

Harry
Louis išiel odviezť Meg domov a my sme sedeli doma a pozerali telku. Zrazu mi začal zvoniť mobil ako splašený. Pozrel som sa na displej. Louis. Čo chce? 
„Áno?" ozval som sa.
„Príďte sem. Rýchlo!" zakričal a zložil. Nechápavo som sa pozrel na mobil a potom mi to docvaklo. 
„Chalani, choďte sa obliekať. Niečo sa stalo!" zahučal som sa trielil ako prvý po schodoch hore. 
„Pohnite si!" hnal som ich. Za minútu sme boli všetci v aute smer Meganin dom. Keď sme tam orišli, všade boli policajti a sanitka. Všimli sme si, že práve z domu vynášajú Meg na nosítkach a za ňou ide Louis. Hneď som k nemu priškočil.
„Čo sa stalo?" spýtal som sa ho. 
„Ona... Meg... Jej mama...," koktal. Zobral som ho okolo ramien, dal do auta a išli sme za sanitkou. V aute bolo až hrozivé ticho. Zastavili sme pred nemocnicou a Louis hneď vyštartoval dnu. My sme sa rozbehli za ním.

Louis
Kričal som jej meno, ale ona nič. Zavolal som sanitku a tá ju aj jej mamu odviezla. Všimol som si Harryho ako ku mne priškočil a objal ma okolo ramien. 
„Čo sa stalo?" spýtal sa ma. 
„Ona... Meg... Jej mama...," začal som koktať. Slzy sa mi chceli vydrať z očí, ale potlačil som ich. Harry ma tuhšie objal okolo ramien a zobral ma do auta. Viezli sme sa za sanitkou až ku nemocnici, a keď sme zastali, vybehol som z auta ako prvý. Bežal som dovnútra a začal som ju hľadať. 
„Prosím, kde je Megan Trisst? Práve ju priviezli!" vybafol som na sestričku. Chúďa, bola riadne dezorientovaná. Začala niečo ťukať do počítača až povedala: „Izba číšlo 241."
Ani som jej nestihol poďakovať a hneď som sa tam rozbehol. Doktor odtiaľ práve vychádzal.
„Dobrý. Ako jej je?" udýchane som sa spýtal. 
„Zobudila sa a hneď sa na vás pýtala. Pán Tomlinson, nemám pravdu?" usmial sa. 
„Áno, to som ja."
„Môžete ísť dnu." S týmito slovami odišiel. Pristúpil som k dverám, nadýchol sa a vošiel dnu. Ležala na posteli a pozerala do stropu. 
„Meg?" spýtal som sa potichu. Otočila ku mne hlavu a usmiala sa. 
„Louis, ahoj. Poď bližsie," poknula rukou. Zobral som si stoličku a prisadol si k jej posteli. 
„Ako sa cítiš?"
„Som v poriadku, len som odpadla," dopovedala a dnu vpálili chalani. Keď videli, že je v poriadku, vydýchli si. Posadili sa okolo postele a začali sme sa s ňou rozprávať. Vtom sa prudko posadila a vykríkla.
„Mama!" Všetci sme sa na ňu prekvapene pozerali.
„Čo je s ňou?!"
„Vieš Meg...," začal Harry koktať„ Tvoja mama je..."
„Neprežila to," dopovedal Liam. Meg začala plakať a ja som si ju vtiahol do náručia. Hladil som ju po vlasoch a ukľudňoval. Bože, prečo som sa musel do nej zamilovať? 

                             

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Je to oficiálne. Zayn Malik opustil skupinu One Direction!

Bullied - 1.časť