I Wish 1

Autor: Maggie Rbd
Časť: 1.

"So get out, get out, get out of my head
and falling to my arms instead.
I don´t, don´t, don´t know what it is,
but I need that one thing.
Yeah, You´ve got that one thing."

„To boli One Direction s ich singlom One Thing" ozvalo sa z rádia.
„Mami,počula si to?" volala som z izby.
„Áno zlatko, počula," ozvala sa z kuchyne.
„Že sú úžasný, nie?" opýtala som sa. Ani som nečakal na odpoveď, už som dopredu vedela čo povie. Volám sa Samantha Jones a mám 17 rokov. Žijem so svojou mamou vo Wolverhamptone v Anglicku. Presťahovali sme sa sem pred 2 rokmi zo Slovenska. Keď som sem prišla nemala som tu veľa kamarátov iba jedno dievča. Volala sa Nicole Payne. To priezvisko mi bolo povedomé, ale neviem odkiaľ. Chodili sme vonku, rozprávali sme sa o móde, o chalanoch až nakoniec došlo k One Direction. Bola som prekvapená, pretože o nich vedela viac ako ja. Nakoniec sa ma spýtala či nechcem ísť k nim domov. Samozrejme, že som povedala áno. A tak sme išli.
„Sooom domááá," kričala už od dverí. Z obývačky vyšiel postarší pán s hnedými vlasmi.
„Ahoj Nicole," povedal a pozrel sa na mňa.
„A ty musíš byť Samantha. Teší ma .Ja som Geoff, otec Nicole."
„Teší ma." To je všetko čo som dokázala dostať zo seba. Vtom som počula, že niekto kričí z kuchyne.
„Poď nám predstaviť tvoju kamarátku, Nicole." Iba som  sa pozrela na ňu a už ma ťahala do kuchyne. Za sporákom sa zvŕtala žena okolo 35 a pospevovala si.
„Dobrý deň, ja som Samantha," pozdravila som. Ani som sa nenazdala a Nicole ma ťahala hore schodmi do jej izby. Cestou som si stihla pozrieť fotky zavesené na stene pri schodoch. Zazdalo sa mi, že na jednej fotke som zazrela Liama Paynea, ale to sa mi asi zdalo. Predsa Nicole nemôže byť jeho sestra. Zamyslela som sa nad tým, ale nechala som to tak. Prišli sme do jej izby, ktorá bola rovnaká ako moja. Obdĺžniková izba s oknom smerom na ulicu, broskyňové stena a veľká dvojlôžková posteľ. Sadli sme si na posteľ a začali sa učiť. Keď som riešila otázku z algebry, niekto zazvonil na zvonček. Počula som ako pani Payneová otvorila dvere a povedala:
„A vy tu čo robíte chlapci?" Neviem koho tým myslela, ale možno to hneď zistím. Potichu sme s Nicole vyšli z izby a to čo som videl mi vyrazilo dych. Podo mnou bola kompletná zostava One Direction. Na každom som mohla oči nechať, ale najviac ma zaujímal Liam. Mal vlasy ostrihané nakrátko -úplne nakrátko- a na sebe mal sako a pod tím modrú košeľu. Videla som ako ich pani Payneová zaviedla do kuchyne. Vtedy do mňa drgla Nicole a naznačila mi, aby sme išli dole. Keď sme zišli po schodoch, vybrali sme sa do kuchyne, kde päťka už sedela za stolom a jedla.
„Dobrú chuť, chalani," ozvala sa Nicole. Vtom sa všetky oči upreli na nás. Teda hlavne na mňa.
„To je tá tvoja nová kamarátka?" spýtal sa Harry, ktorý očividne javil o mňa záujem.
„Áno. Chalani toto je Samantha. Samantha toto je Harry, Zayn, Niall, Louis a môj brat Liam," hovorila a postupne ukazovala na členov kapely. Ja som im iba nesmelo zakývala.Izba Nicole

Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Je to oficiálne. Zayn Malik opustil skupinu One Direction!

Bullied - 1.časť