Imagine 1

Išla si na malú prechádzku okolo London Eye.Blížila si sa k svojmu bytu,keď si si všimla svojho frajera so svojou naj kamoškou.Neunúvala si sa urobiť scénu a tak si sa rozbehla preč.Bežala si smerom na Regent´s Park.Sadla si si na lavičku a usedavo plakala.
,,Preboha Y/N.Si v poriadku?"počula si hlas svojho kamaráta z detstva Nialla.Zdvihla si hlavu a pokrútila na znak nesúhlasu.Prisadol si k tebe a objal ťa okolo ramien.Schovala si sa do jeho hrude a začala znovu plakať.Zrazu ťa k sebe otočil, zdvihol ti bradu a pobozkal ťa.Zamrzla si na mieste, a keď sa odtiahol znova si si ho pritiahla naspäť k sebe.
,,Y/N ja...bál so sa ti to povedať, ale....ja som sa do teba zamiloval"povedal a pozrel ti do očí.
,,Aj ja ťa milujem Niall.Len som si to všimla až teraz"usmiala si sa a ruka v ruke ste sa vybrali naspäť do tvojho bytu.S Niallom si doteraz a milujete sa nadovšetko

Sorry baby, že som dlho nepridávala, ale písomky a výlety.Proste je toho všetkého na mňa moc.Písať však budem naďalej.Asi zajtra pridám I Wish 7 a neskôr Dancefloor 3 a Friends and more! 5.
Love ya,Sam:*

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Je to oficiálne. Zayn Malik opustil skupinu One Direction!

Bullied - 1.časť