I Wish 7

Autor: Maggie Rbd
Časť: 7.

Liam
Rozhodol som sa. Poviem jej to po koncerte. Keď sme išli smerom na pódium, majiteľ ju zaviedol pred pódium a my sme išli dozadu. Zahĺbil som sa do svojich myšlienok. Nič som nevnímal. Zrazu som počul niekoho hlas. 
„Ideme Liam." Ja som však nereagoval.
„Liam," zase nič.
„Liam!" Prestal som premýšľať a pozrel priamo na naštvaného Nialla.
„Čo je?"
„Už ideme."
„Hhmm." Postavil som sa a išiel za ním. Dali nám mikrofóny a my sme vybehli na pódium. Dievčatá začali skákať a kričať, a spolu s nimi aj Sam. Evidentne bola šťastná, že nás bude počuť spievať. Veď je to jej prvý koncert.
„Ahoj. My sme One Direction a sme tu na prianie majiteľa," začal som.
„Prvá pieseň sa volá Heart Attack a je z nášho nového albumu Take Me Home. Túto pieseň chcem venovať nášmu dnešnému hosťovi, Samanthe," dopovedal som a ukázal na ňu. Všimol som si, že sa začala červenať. Pousmial som sa a začal spievať. Stále som sa na ňu pozeral. A aj ona na mňa. Dospievali sme poslednú pesničku a zišli z pódia. Hneď za nami prišla.
„No, aký sme boli?" spýtal sa jej vyškerený Harry.
„Boli ste úžašný, tie piesne boli nádherné, ale mám jednu otázku."
„Akú?"
„Liam, prečo si mi venoval práve pieseň Heart Attack?" opýtala sa a pozrela priamo na mňa. Trhlo mnou. Dúfam, že to nevidela, ale podľa jej výrazu usudzujem, že si to všimla. Chytil som ju za ruku a odviedol nabok, aby ostatný nepočuli o čom sa rozprávame.

„Vieš... je to ťažké... musím ti niečo povedať." S očokávaním v očiach sa na mňa pozrela.
„Ja som sa zamiloval." Tak a je to vonku. Čakal som jej reakciu, ale to čo urobila ma prekvapilo.
„Vážne? A, ktorá je tá šťastná?" začala sa smiať. Zvážnel som.
„Sam, tou šťastnou si ty," Prestala sa smiať a vyvalila na mňa oči. Ja som jej iba chytil tvár do svojich rúk a spojil naše pery. Konečne. V hlave mi vybuchol ohňostroj. Cítil som sa úžasne. Jej pery boli sladké ako čokoláda. Začul som potlesk a výkriky a odtrhli sme sa od seba. Okolo stáli vysmiati chalani.
„No konečne!" zahlásil Zayn a objal ma okolo pliec. Ja som sa iba usmial na Sam a ona na mňa. Pre plietli sme si prsty a išli do zákulisia. Tam sme si sadli na gauč. Oprela sa o moju hruď a ja som jej ískal vo vlasoch. O chvíľu zaspala. Opatrne som ju odniesol do auta a odviezol ku nám domov. Pred tým som zavolal jej mame, aby sa nebála, že je s nami a že u nám prespí. Iba sa zachichotala a povedala, že ju mám pozdravovať, keď sa prebudí. Odniesol som ju na poschodie do mojej izby a vložil do postele. Osprchoval som sa, zhodil tričko a ľahol si k nej. Pri nej som pomaly, ale sladko zaspal.

Sorry baby, že dlho nebola časť, ale akosi sa mi nechcelo.Sú však prázdniny a tak možno budú časti častejšie.Za chvíľu pôjdem na dovolenku tak Vám na píšem dátumy odkedy dokedy tu nebudem.
Enjoy, MaggieRbd

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Je to oficiálne. Zayn Malik opustil skupinu One Direction!

Bullied - 1.časť