I Wish 9 časť.1

Autor: Maggie Rbd
Časť: 9./1

Liam
Je moja, len moja. Nemôžem tomu uveriť. Ale mrzí ma, že som musel tak rýchlo odísť. Napísal som jej esemesku a za chvíľku som od nej dostal odpoveď. Takto sme si esemeskovali už hodnú chvíľu. Dohodli sme sa, že pre ňu prídem okolo šiestej. Chcel som s ňou byť celý deň, ale museli sme nahrávať. Keď som prišiel do štúdia, Louis mi hneď vycapil pred oči titulku nejakého bulvárneho časopisu. Zobral som ju do rúk a lepšie som sa ju obzrel. Bol som tam ja a Sam ako sa držíme za ruky. Otvoril som to a vnútri boli ďalšie fotky nás, dokonca aj ten bozk. „Páni, ty sú rýchli," pomyslel som si. 
„Tak čo nám k tomu povieš?" spýtal sa ma Louis s výrazom nahnevanej mami. Začal som sa smiať. Louis sa na mňa chvíľku díval a potom začal aj on. Váľali sme sa tam po zemi, kým za nami neprišiel Paul, že čo tu robíme taký hluk. My sme sa bez slova postavili a išli za chalanmi. 
„Hej, ako zaľúbenec?" zakričal na mňa Harry.
„Zaľúbenec?"
„Hej. Tak ako sa má naša zamilovaná hrdlička?" Iba som naňho zagánil. Hneď zdvihol ruky v obrannom geste. Nechal som to tak a začali sme nahrávať. Trvalo nám to tak hodinku - dve a išli sme domov. Vtom som si uvedomil, že nám ostáva ešte pár dní do konca voľna. 
Musím to povedať Sam," umienil som si. Prišli sme domov a ja som rýchlo vybehol hore sa prezliecť. Zišiel som dole a pozrel sa na hodinky. Pol šiestej, fúha. Bože, nestíham. Rýchlo som si obliekol sako, zobral kľúče od auta a išiel. Pred jej dom som prišiel presne o šiestej. Prešiel som po chodníčku k dverám a zazvonil. 
„Už idem," počul som zvnútra. Hneď nato sa otvorili dvere a predo mnou stál snáď sám anjel. Bola proste nádherná. Ponúkol som jej rameno a ona ho s radosťou prijala. Otvoril som jej dvere od auta a obehol so ho na miesto vodiča. Prišli sme do reštaurácia a Sam iba s nemým výrazom pozerala dnu.
„Vážne ideme tu?" spýtala sa ma.
„Áno, vadí?"
„Nie, vôbec nie," pokývala hlavou. Vošli sme dnu a ja som oznámil našu rezerváciu. Posadili sme sa, rozprávali sa a pritom jedli. Poprosil som účet, zaplatil a išli sme. Prechádzali sme sa k autu popri parku a ja som sa zastavil.

Samantha
Untitled #11
Samanthine šaty na večeru 
Išli sme okolo parku a on ma zastavil. Pozrel sa mi do očí a otvoril ústa.                                         „Sam, potrebujem ti niečo povedať." S očakávaním som naňho pozerala.
„Sam... je to pre mňa ťažké, ale... mi sa už o pár dní vraciame do Londýna a..."
„Ale..."
„Ešte som neskončil. A ja chcem aby si išla s nami."
„Liam to je úžasná ponuka, ale ja musím dokončiť školu."
„Skúsime to na diaľku? Aspoň kým neskončíš školu," spýtal sa ma.
„Môžeme," usmiala som sa a on ma pobozkal. Prišli sme k autu a odviezli sa domov.


Takže časť je na svete. Síce krátka, ale nevadí. Neviem kedy dám ďalšiu, ale táto je venovaná mojej kamoške zo školy Diane. Dala mi znovu chuť do písania :)
Maggie Rbd

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Je to oficiálne. Zayn Malik opustil skupinu One Direction!

Bullied - 1.časť