The Story Of My Life - 3.

3. - Take Me Home tour

Do očí mi zasvietilo prudké slnko. Skrčila som čelo a rukami si zakryla tvár. Moja prvá myšlienka bola, Koľko je hodín?. Zhrabla som budík a pozrela sa naň. Pol deviatej. Mala som chuť znovu zapadnúť do perín, ale vybúchavanie na dvere môjho tourbusu mi to nedovolilo. Neochotne som sa z perín vyhrabala a vydala sa k dverám.
„Čo je?" unaveným hlasom som otvorila dvere. Počula som však iba smiech a tak som sa pokúsila otvoriť svoje zalepené oči. Predo mnou stál Harry a rehotal sa na mne. 
„Na čom sa, prosím ťa, tak rehoceš?" ospalo som sa ho spýtala a zívla som si.
„Už si sa videla v zrkadle?" spýtal sa stále sa smejúc.
„Harry, práve som vstala. Určite som sa v tom zrka-" ani som nestihla dopovedať, keď na mne skončilo vedro plné ľadovej vody. Celá som bola do poslednej nitky premočená. Moja tvár začala postupne meniť farbu a oči sa mi zúžili. Keby pohľad vedel vraždiť. Harrymu asi došlo, čo sa ide diať, a tak sa dal na útek. A ja za ním. Prefrčali sme okolo prekvapených chalanov, kde som skoro zramovala Liama. Našťastie mám lepšie reflexy ako Harry, lebo ten narazil do Josha a už boli na zemi. Rýchlo som vytrhla Zaynovi flašku z ruky a začala ju liať na Harryho hlavu. 
„No čo, ako sa ti to páči? Tvoja ranná sprcha?" zlovestne som sa škerila.
„No, musím uznať, že mám exkluzívny výhľad," Harry zakýval flirtovne obočím. Hodila som naňho WTF face. Hlavou kývol na moje oblečenie. Vtedy som si uvedomila, že tam stojím úplne mokrá, iba v kraťasoch a tielku, ktoré už tak moc nezakrývalo. Automaticky som si stiahla ruky k telu a pozrela sa na chalanov. Tí tam stáli s ústami dokorán a cively na moje tričko, Josh pod Harrym detto. Celá červená som sa rozbehla naspäť do tourbusu a zabuchla za sebou dvere. Oprela som sa o ne a predýchavala to, čo sa práve stalo. Po pár minútach som vstala, zo skrine vytiahla tričko a jeansy a išla som si usušiť vlasy. Prisahám, že toto si ešte odpykajú. Keď som vyšla s tourbusu, snažila som sa na nich čo najmenej pozerať, lebo som mala ešte stále pred očami to, čo sa stalo dnes ráno. 
Ako každý deň koncertu, sme mali generálku a rôzne skúšky. Tour som s chalanmi bohužiaľ nedokončila, pretože sa mi naskytla príležitosť ako žiadna iná. No povedzte, poznáte nejakú babu, ktorá pomáha coachovi svetoznámeho hokejové tímu? Ja teda nie. Reč je tu o Chicago Blackhawks, mojom najobľúbenejšom hokejovom tíme. Hoc nebudem pomáhať pri zápasoch, budem iba pri tréningoch, ale aj tak je to príležitosť, ktorá sa len tak neodmieta.

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Je to oficiálne. Zayn Malik opustil skupinu One Direction!

Bullied - 1.časť