Dancefloor-prológ

Bežala som ako mi nohy dovolili.Zase som meškala.Ako vždy.Ale ja za to nemôžem,že tanečné štúdio je tak ďaleko a ja som samozrejme zaspala.Môj život sa stále točil okolo tanca.Tanec sem,tanec tam...Už som ani nevedela kde mi hlava stojí.S batohom som dobehla do štúdia a rýchlo sa prezliekla.Prišla som k sále a potichu vkĺzla dnu.
,,Aaaa,slečna Sparksová.Znovu neskoro?"
,,Prepáčte.Zaspala som"chabo som sa na ňu usmiala.
Purple hurry,,No dobre.Ale nebudúce ti to už netolerujem"povzdychla si a ďalej sa venovala vysvetľovaniu tanca.Po skončení tréningu si nás ešte odchytila.
,,Dievčatá.Nabudúce sem príde veľmi známa tanečníčka,ktorú iste všetky poznáte"pozrela na nás.
,,Danielle Peazer"povedali sme všetky naraz.
,,Áno,ona.Chcem vás poprosiť,aby ste tu všetky,zdôrazňujem VŠETKY boli o polhodinu skôr"povedala a pozrela na mňa.Prikývli sme a išli do šatne.
,,Čo myslíte,aké to bude tancovať s profesionálkou"rozplývala sa nad tým moja naj kamarátka Susan.Pretočila som očami a rýchlo sa prezliekla.Na sebe som mala fialové tričko s nápisom We are young,fialové rifle,čierne čizmy,fialovú LA šiltovku a čiernu Converse tašku.Chcela som odísť,ale Susan ma zastavila.
,,Dlžíš mi zmrzlinu.Dúfam,že si nezabudla"zamračila sa na mňa.Vzdychla som si a usmiela sa na ňu.Nadšene zvýskla a bežala si po veci.Viete,mali sme takú menšiu stávku,že ak ja dnes prídem skôr ako ona,kupuje mi zmrzlinu.Ale ak prídem znovu neskoro,kupujem ja.Hneď sa ku mne dovalila a mohli sme ísť.Zastavili sme sa v neďalekom parku a ja som išla kúpiť tú zmrzlinu.Čakala som v rade až ma zozadu niekto sotil.Otočila som sa a dotyčného prebodla pohľadom.Za mnou boli dvaja chalani,asi v mojom veku,a obidvaja zdvihli ruky do obrannej pozície.Vzdychla som si a otočila sa k predavačke.Sebe som zobrala karamelovú a Susan jahodovú.Zaplatila som a odišla.Prišla som k nej a podala jej zmrzlinu.Poďakovala a začala jesť.Ešte chvíľku sme tam sedeli a za chvíľku sme sa vybrali domov. 

Konečne som začala písať príbeh zo Zaynom.Počuješ Kajush,už si nemusím robiť rakvu.Dnes alebo v stredu by mala byť časť I Wish aj Dancefloor.

Komentáre

  1. Vďaka ti :** Nauzaj úchvatné a teším sa na ďalšiu :DDD
    *Kajush

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Je to oficiálne. Zayn Malik opustil skupinu One Direction!

Bullied - 1.časť