Dancefloor 1

Och,zabudla som sa predstaviť.Volám sa Sophia Sparks a pochádzam z Londýna.Mám 18,hnedé oči a fialové vlasy,a bývam z mamou.Otec zomrel,keď som mala päť.Je mi za ním smutno,ale zvykám si.Ale mama nie.Stále,skoro každú noc.Už neviem čo s ňou robiť.Snažím sa jej nejako pomôcť,ale nejde to.S mamou sa vidím akurát tak,keď prídem zo školy alebo večer z tréningu.Prehodíme zvyčajne tak jednu,dve vety a to je všetko.Povzdychla som si a rozbehla sa domov.So Susan som sa rozlúčila asi pred hodinou.pozrela som sa na hodinky.Pol deviatej.To bude zase peklo.Dobehla som domov a potichu vošla dnu.Poobzerala som sa.Mama nikde.Asi už spí.Vyzula som sa a rozišla som sa ku schodom.Hneď ako som stúpila na prvý schod,rozsvietilo sa svetlo na chodbe a vedľa mňa stála mama.Mala založené ruky na prsiach a nahnevaný výraz.Pozerala som na ňu a ani som sa nehla.
,,Sophia,koľko krát ti to mám opakovať"vzdychla si a pokrútila hlavou.
,,Mami,Susan ma zdržala.Boli sme na zmrzline a potom sme sa zakecali"povedala som jej.Ale keď som si všimla jej výraz,dodala som:,,Vážne!"
,,Fajn,verím ti"povedala a ja som sa jej automaticky hodila okolo krku.Začala som ju stískať až tak,že som ju skoro zadusila.Odtiahla som sa od nej a rozbehla sa do izby.Zhodila som zo seba oblečenie a vliezla do sprchy.Zabalila som sa do uteráku a vošla do izby.Zo skrine som si vytiahla pyžamo a obliekla sa.Ako som sa uložila do postele,tak som aj zaspala.
Dance is my life
From the first time that I saw the look in your eyes,
I've been thinking about you for all of this time,
Wo-ah tonight, tonight we could be more than friends.

Wo-ah tonight, tonight we...zobudil ma ráno môj budík.Začala som sa zaháňať rukou a vypla ho.Vstala som a pozrela na hodinky.Mám ešte hodinu.Začala som sa obliekať.O päť minút som bola hotová a zbehla som dole.Zobrala som si jablko,pozdravila mamu a rozbehla sa k štúdiu.Otvorila som dvere a vbehla dnu.Keď som prišla do šatne,bolo tam iba pár dievčat spolu so Susan.
,,Aha,kto nám to prišiel"zasmiala sa.
,,No ha-ha"povedala som ironicky.Podišla som k mojej skrinke a prezliekla sa.Počkala som ešte Susan,lebo vždy je pomalá.Spolu sme sa potom vybrali na parket.Tam už bola naša trénerka s nejakým dievčaťom.Bola nám otočená chrbtom,preto som jej nevidela do tváre,a niečo s ňou diskutovala.Mala dlhé kučeravé vlasy a tmavšiu pleť.Trénerka si náš všimla a ukázala na nás.Dievča sa otočilo a my sme mali pred sebou samú Danielle Peazer.Hneď k nám prišla a začala sa s nami spoznávať.
,,Ahoj,ja som Danielle,ale to asi vieš"zasmiala sa a objala ma.
,,Ahoj,ja som Sophia.Teší ma"usmiala som sa na ňu.Vyzerala milo a priateľsky.Danielle sa zoznámila aj s ostatnými a mohli sme začať.Trénerka podišla k stereu a pustila pieseň,na ktorú sme mali robiť choreografiu.
Po tréningu sme všetci išli do šatne.Dan si nás ešte zavolala a pochválila.Povedala,že nabudúce príde znovu a vyberie dievčatá,ktoré budú s ňou chodiť po rôznych tour známych hviezd.Rozlúčili sme sa a ja som sa rozbehla von.Ale keď som otvorila dvere do niečoho alebo niekoho som narazila.Náraz bol taký silný,že som sa ocitla na zemi.Zdvihla som hlavu k dotyčnému a poriadne som si ho prezrela.Zdal sa mi povedomý.A vtom mi to  docvaklo.Predomou stál...


Ha-ha-ha budem zákerná a dám nejaké napätie :P.Musí byť nejaké vzrúšo,nie?Tešte sa na ďalšiu časť,už čoskoro muhahaha...:D:D:D

Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Je to oficiálne. Zayn Malik opustil skupinu One Direction!

Bullied - 1.časť