Dancefloor 2

Predo mnou stál Liam.
,,Och,prepáč.Nevšimol som si ťa"ospravedlnil sa a pomohol mi postaviť sa.Oprášila som sa a poďakovala mu.
,,Nemáš zač"usmial sa.
,,Inak som Liam."
,,Sophia,ale volaj ma Soph"podala som mu ruku.Zrazu sa otvorili dvere a z nich vybehla Danielle.
,,Liam"zakričala a objala ho.On jej so smiechom objatie opätoval.Dan sa otočila na mňa a usmiala sa.
,,Vidím,že ste sa už zoznámili."
,,Hej,omylom som ju buchol dverami."
,,Si šikovný"zaškerila sa Dan a pobúchala ho po rameni.Potom prešla pohľadom na mňa.
,,Si v pohode?"spýtala sa ma.Prikývla som.
,,Počkaj,však ty tancuješ so mnou,že?"spýtala sa.Opäť som prikývla.
,,Si úžasná a talentovaná.Chcem ťa vybrať na to turné."
,,Vážne?"neverila som vlastným ušiam.
,,Hej,niekto ako ty je pre to stvorený"usmiala sa.
,,Tak na ďalšom tréningu.Ahoj"objala ma a Liam mi zakýval.Každý sa vybral iným smerom.Ja som sa ponáhľala domov.Mama bola v práci a ja som sa musela učiť.Testy neznášam.Hlavne tie z angliny.A práve ten sme mali písať.To by som nebola je,keby som nezaspala nad knihou.Ráno som sa zobudila s poriadnou bolesťou chrbta.Narovnala som sa a pozrela na hodinky.O desať minút zvoní.Vyletela som zo stoličky ako blesk,schytila tašku a trielila do školy.Do triedy som vbehla tesne pred učiteľkou,aj to s malým náskokom.Sadla som si do lavice a učiteľka začala rozdávať testy.Pozrela som sa naň a vypleštila oči.Nemotorne som zobrala do ruky pero a pozerala na papier.Niečo som tam napísala a odovzdala ho.Škola prebehla pomaly ako vždy.Dnes som nemala tréning,tak som išla domov.Konečne sobota.Unavene som sa hodila na posteľ.Pozerala som do stropu a premýšľala.Nad tancom,nad turné,na ktoré ma chce Dan vziať a nad mamou čo na to povie.Prevalila som sa na bok a v šatách zaspala.

Kratšia časť,ale dočkali ste sa.Kajush sľúbila si mi pokračko a ešte tam nie je.Inač diky  baby za komenty.Ste asi jediný,ktoré komentujete.Tak a teraz pravidlá 6+ komentárov,inak žiadna časť.
Love ya,Sam:*

Komentáre

  1. krásne aj keď kratšie :DD
    ja viem, že som to sľúbila a dnes to tam aj bude, lebo som bola na školskom výlete a preto si to čítam až teraz.. tak sorry
    *Kajush

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Okay,odpustene ale ked tu nebude dalsich 5 komentov cast nebude

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Suprové!!! A prosíme ďalšiu časť :D!!!

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Je to oficiálne. Zayn Malik opustil skupinu One Direction!

Bullied - 1.časť