I Wish 4

Autor: Maggie Rbd
Časť: 4.


Ďakujem,že pozeráte môj blog a čítate si príbehy.prepáčte,že som bola pozadu s druhou časť I Wish 3,ale však to poznáte,samá škola.Tu je I Wish 4.Enjoy it:P



Liam
Od včerajšieho večera mi stále chodí po rozume Samantha. Keď som ju včera odprevadil domov ako správny kamarát som ju na rozlúčku objal. Keď vošla do domu, ešte som ju chvíľu sledoval a vybral som sa domov. Prišiel som domov a ako vždy som chalanov našiel v obývačke pri telke. Nechcel som sa pri nich zastavovať, tak som rýchlo vybehol hore po schodoch do svojej izby. Ľahol som si a ani neviem ako zaspal som.

Ráno som sa zobudil na Louisov krik, ktorý sa rozliehal po celom dome. Ešte rozospatý som zišiel dole, aby som zistil prečo Louis tak kričí. Samozrejme, Harry behal po celom dome a v ruke držal Louisovu mrkvu. Ten za ním bežal a kričal nech mu ju vráti. Keď bežali okolo mňa, rýchlo som vytrhol mrkvu Harrymu z ruky a dal som ju Louisovi, aby už konečne prestal kričať. S ďakovným pohľadom na mňa pozrel a vrátil sa do kuchyne. Harry iba na mňa škaredo zazrel, ale ja som ignoroval. Zišiel som dole za Louisom, ktorý tam bol spolu s mojou mamou a otcom. Neskôr prišiel aj namrzený Harry a za ním Niall a čerstvo zobudený Zayn. Dali sme si raňajky a ja som sa išiel prezliecť, pretože som chcel ísť za Samanthou.
„Hej Daddy,kam ideš?" volal za mnou Zayn.
„Idem za Samanthou. Sľúbil som jej, že sa dnes stretneme."
„Ahá, takže rande," začal podpichovať Louis. Ja som sa naňho škaredo pozrel a išiel som sa (už konečne :D) prezliecť.
„Liam, môžeme ísť s tebou? Ak chceš," povedal mi Niall s veľkou bratskou láskou v očiach.
„Dobre teda, ale ty Louis a Harry sa budete chovať slušne. Je to jasné?" Všetci prikývli. Tak sme teda vyrazili. K jej domu sme prišli presne o desiatej. Zazvonili sme na zvonček a ani nie po minúte nám otvorila. Bolo vidno, že práve vstala. Na sebe mala ešte pyžamo a vlasy mala strapaté.
„Ahojte. A vy čo tu?" spýtala sa svojim rozospatým hlasom.
„Prišli sme ťa navštíviť. Je tvoja mama doma?"
„Samozrejme, že je. Veď je iba desať hodín. Poďte dnu." Vošli sme za sebou ako malé káčatká. Harry, Zayn a Louis sa rozhodli, že pôjdu pozdraviť pani Jonesovú. Ale keď išli okolo obývačky, zarazene ostali stáť. Začudovane som k nim podišiel a tiež som ostal stáť. Mala zapnuté MTV, kde práve dávali našu pieseň LWWY.
„Oh, shit." Počul som ju ako potichu zanadávala. Asi sme to nemali vidieť. Hneď sme sa jej začali pýtať otázky typu máš nás rada, počúvaš nás často alebo či nás rada sleduje v telke. Spýtavo sa na nás pozrela.
„Chalani, vy si myslíte, že keď vás tu mám zapnutých, že vás mám rada? Áno, priznávam, poznám vás, ale nie som ten typ fanynky, ktorý jačí už pri vašom pohľade." Dala nám veľmi dlhý výklad. Zmätene sme sa na ňu pozerali, ale ona to nechala tak a zaviedla nás do kuchyne. Jej mama tam práve umývala riad. Poklopkala jej po ramene, aby na seba upozornila.
„Mami, toto sú tí chalani, o ktorých som ti hovorila. Toto je Harry, Liam, Zayn, Louis a Niall. Chalani toto je moja mama Eva."
„Tak to sú tí chalani, ktorých plagát máš nad posteľou."
„Mami!"
„No čo, nehanbi sa. Je to pravda. Furt spievaš ich pesníčky."
„Ty spievaš naše piesne?" spýtal som sa prekvapene.
„No, áno. Ale spievam ich iba preto, pretože majú rytmus a dobre sa pri nich rozmýšľa a oddychuje." Videl som tú červeň, ktorá sa jej hrnula do líc. Zrazu mala taký vystrašený výraz, akoby jej mama vyzradila to najväčšie tajomstvo.
„Ale keď spieva, spieva úžasne. I ja ju rada počúvam, pretože si necháva otvorené dvere a spieva s plných pľúc spolu s cédečkom čo má."
„Zaspievaš nám?" nadhodil Louis. Ja som naňho pozrel a videl som, že sa vyškiera od ucha k uchu. To neveští nič dobré. Zobrala nás teda hore do jej izby. Tam sme sa posadili na posteľ a obzerali sme si jej izbu. Všade boli naše plagáty. Všade kam sme sa pozreli mala nás a náš úsmev sa rozširoval.
„Tak, ktorú pieseň chce počuť ako prvú?" spýtala sa nás, zatiaľ čo chystala cédečko.
„Daj pieseň, ktorú máš najradšej," povedal Harry. Chvíľu rozmýšľala a potom zapla prehrávač. Počul som prvé zvuky melódie. To je predsa Summer Love. Zrazu začala spievať. Mala úžasný hlas. Perfektne preciťovala každé slovo tej piesne. Iba sme sedeli ako obarený a sledovali sme ju. Keď skončila, spýtavo a s obavami sa na nás pozerala. Videl som tú otázku v jej očiach. Chcel som jej povedať, že spieva úžasne, ale Harold ma predbehol.
„Páni, to bolo... úžasné," vysúkal zo seba.
„Kde si sa naučila tak spievať?"
„No...ja spievam už od šiestich rokov."
„Spievaš perfektne," ozval sa Zayn, Niall a Louis narovnako. Všimol som si ako sa začína červenať. Vtom niekto vtrhol do izby. Bola to Nicole. O niečom sa so Samanthou rozprávala, až Niallovi zaškvŕkalo v bruchu a otočila sa prekvapene naňho.
„Prepáč, ale som hladný." Začali sa s Nicole smiať. Počul som ako nás jej mama volá na obed. Vstali sme z postele a zišli do kuchyne, keď sa zrazu Louis rozbehol k stolu. Na stole bola totiž mrkva, Louisova druhá láska. Sadli sme si k nim. Sadol som si vedľa Samanthy. Neviem prečo, ale rozbúchalo sa mi srdce. Obed prebehol s nejakými otázkami, ale inak v tichosti. Už sme museli ísť, pretože som chcel pomôcť mame s upratovaním. Tak sme sa rozlúčili a išli domov. Celú cestu som bol ticho. Dorazili sme domov, pomohol som mame a zavrel som sa v izbe. Stále som rozmýšľal o Samanthe. Jej modré oči sa mi uložili v pamäti. Neviem kedy a ako, ale zaspal som. 
Jeden zo Samantiných posterov.


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Je to oficiálne. Zayn Malik opustil skupinu One Direction!

Bullied - 1.časť