I Wish 3 part 2.

Autor: Maggie Rbd
Časť: 3./2


Dievčence,tu je časť 2.Enjoy it :P  



Tie plagáty čo som tam mala, neboli typu Katy Perry alebo Green Day, ale samé One Direction. Podišla som k stolu a zapla som prehrávač, v ktorom už týždeň bolo zastrčené cédečko One Direction - Take Me Home.
„Tak, ktorú pieseň chcete počuť ako prvú?" spýtala som sa ich.
„Daj pieseň, ktorú máš najradšej." Okej. Tak pieseň, ktorú mám najradšej. To je predsa Summer Love. Preklikala som teda na Summer Love a čakala na prvé zvuky piesne. Keď začala hrať hudba, spolu s ňou som začala spievať i ja.
Can't believe your packin your bags
Tryin so hard not to cry
Had the best time and now its the worst time
But we have to say goodbye


Don't promise that you're gonna write
Don't promise that you'll call
Just promise that you won't forget we had it all


Cause you were mine for the Summer
Now we know its nearly over
Feels like snow in September
But I always will remember
You were my Summer love
You always will be my Summer love

Wish that we could be alone now
If we could find some place to hide
Make the last time just like the first time
Push a button and rewind


Don't say the word that's on your lips
Don't look at me that way
Just promise you'll remember
When the tide is grey


Cause you were mine for the Summer
Now we know its nearly over
Feels like snow in September
But I always will remember
You were my Summer love
You always will be my Summer love
So please don't make this any harder
We can't take this any farther
And I know there's nothin that I wanna change, change


Cause you were mine for the Summer
Now we know its nearly over
Feels like snow in September
But I always will remember
You were my Summer love
You always will be my Summer love

You always will be my Summer love
You always will be my Summer love
Skončila sa hudba a ja som dospievala. Čakala som, že mi povedia, že spievam hrozne, ale to čo povedali ma zarazilo.
„Páni, to bolo... úžasné. Kde si sa tak naučila spievať?" spýtal sa Harry, ktorý sa spamätal ako prvý.
„No... ja spievam už od šiestich rokov. A vždy som spievala tu, v izbe."
„Spievaš perfektne," ozval sa Zayn, Niall s Louis narovnako. Iba Liam nemal slov. Cítila som, že mi začína byť horúco. To asi preto, pretože moja tvár bola červená ako paprika. Zrazu som začula kroky na schodoch. Myslela som, že to je mama. Ale, mýlila som sa. Do izby vtrhla Nicole.
„Čo tu robíš?" dostala som zo seba.
„Prišla som ťa navštíviť, ale ako vidím o zábavu už máš postarané." Vtom niekomu zaškŕkalo v bruchu. Prekvapene som sa otočila na Nialla.
„Prepáč, som hladný," ospravedlňoval sa.
„Poďte dolu, deti. Obed je na stole." Akoby mi mama čítala myšlienky. Ani som sa nenazdala a Niall už sedel dole pri stole. Museli sme sa na ňom zasmiať. A nielen na ňom. Keď Louis uvidel mrkvu, rozžiarili sa mu oči ako malému dieťaťu, keď uvidí svoju obľúbenú hračku. Posadali sme si všetci okolo stola. Nicole si sadla oproti mne. Vedľa naj si sadol Harry a vedľa mňa Liam. Neviem prečo, ale rozbúchalo sa mi srdce. S tým pocitom som sa najedla a rozlúčila som sa s nimi, pretože už museli ísť domov. Hoc bol ešte obed, zatvorila som sa v izbe s cédečkom One Direction a potichu som si pospevovala. Ani neviem ako a zaspala som. 

Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Je to oficiálne. Zayn Malik opustil skupinu One Direction!

Bullied - 1.časť