Harry a Taylor sa rozišli!!!!


Baby viete,že sa Harry a Taylor rozišli.Ja nemám slov.Toto som preložila a skopírovala zo stránky časopisu Bravo:Možno, že sa ešte niekedy dajú dokopy, momentálne sú ale Harry aj Taylor single. Rovnako rýchlo ako nabrali veci v posledných dvoch mesiacoch spád a pár začal premýšľať o vážnej spoločnej budúcnosti, tak je teraz ako mávnutím čarovného prútika všetko inak. Pritom ešte pred pár dňami ich láska nešla prehliadnuť ...

Príchod Nového roka oslavovali jeden z pätice členov One Direction a pôvabná speváčka, ktorá vlani predala cez 3 milióny kópií svojho nového albumu "Red" spoločne na Times Square v New Yorku. Potom spolu odleteli do Karibiku a užívali si jeden druhého ... lenže len pár dní! Harry dostal kopačky!

Práve v priebehu exotickej dovolenky sa pár pohádal natoľko, že sú s najväčšou pravdepodobnosťou od seba. Pre Mailonline.com sa vyjadril zdroj blízky páru: "Áno, môžem to potvrdiť, Harry a Taylor sa rozišli. Boli na spoločnej dovolenke a pohádali sa tak, že okamžite svoj ​​vzťah ukončili. Sú to dve mladé hviezdy, ktoré patrí medzi top osoby v hudobnom svete, takže uvidíme, ako sa budú vyvíjať v budúcnosti. "

Taylor odletela od Harryho už v piatok, 4. januára, po troch dňoch strávených na spoločnej dovolenke. Podľa očitých svedkov vyzerala cestou loďou na letisko veľmi smutne. Naopak Harry navštívil po jej odchode privátne rezort na ostrove Necker a užíval si divokú párty až do skorých ranných hodín! Druhý deň potom priletel do Londýna, sám.

Všetko naznačoval už víkendový status speváčky: "... til you put me down".
("...kým si ma dal dole.")

Komentáre

  1. môžem to skopírovať so zdrojom, však? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Kludne mozes.A chcem sa ta spytat co si o tom myslis?Si rada ze sa rozisli?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rada...Taylor je štetka...bez uražky...tue ktore ju maju radi v pohode ale ja som ju nikdy nemusela,,. strieda ich jak sa jej zachce, vždy len tých najslávnejších...nech si najde niekoho normálnejšieho....:/ :)

      Odstrániť
  3. máš pravdu...ja som sa bala aby sa nahodou nerozpadla kapela...teraz sa im iba smejem :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak keby sa rozpadla kapela kvôli nej tak by som sa poriadne nasrala!! xD

      Odstrániť
  4. Ja tiež.Potom by som vlastnorucne isla do ameriky,nasla taylor a....vies si dopmysliet,ale taka psychopatka niesom :D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Je to oficiálne. Zayn Malik opustil skupinu One Direction!

Bullied - 1.časť