I Wish 3 part.1

Autor: Maggie Rbd
Časť: 3./1


Dievčatá tretia časť je na svete :)Vlastne iba jej prvá časť,pretože je to strááášne dlhé.
Let´s reading!


Zobudila som sa okolo desiatej. Neuveriteľné, že som spala tak dlho. Veď som šla spať o pol deviatej. No čo už. Vstala som, vykonala ústnu hygienu, učesala sa a obliekla si legíny, voľné tričko a išla som dole. Za stolom už sedela mama a jedla chleba s maslom. Podišla som k nej, dala jej pusu na líce a z chladničky som si vytiahla jogurt. Išla som si sadnúť do obývačky a zapla som si MTV. Práve dávali pieseň od Enrique Iglesiasa - Finally Found You - tak som sa pohodlne usadila a potichu som si pospevovala. Keď pieseň skončila, chcela som odniesť jogurt ale práve začali moji One Direction s ich novým singlom Live While We´re Young. Ostala som stáť v šoku vo dverách. Nemohla som sa ani pohnúť. Vtom niekto zazvonil na zvonček. Rozbehla som sa ku dverám a otvorila som ich. V nich stála vysmiata päťka One Direction.
„Ahojte. A vy čo tu?"
„Prišli sme ťa navštíviť. Je tvoja mama doma?"
„Samozrejme že je, veď je iba desať hodín. Poďte dnu," pozvala som ich dovnútra. Vošli za sebou, ako káčatká. Harry, Zayn a Louis išli za mojou mamou do kuchyne. Cestou  však zarazene zastali vo dverách do obývačky.
„Oh, shit," potichu som zanadávala. Iba tam tak stáli a pozerali sa na obrazovku, presnejšie na seba samých. Nechala som zapnuté MTV, kde pred chvíľou začal ich nový singel.
"Prosím len nech sa nepýtajú či ich mám rada," prosila som v duchu. Ale nestalo sa to, čo som chcela. Zavalili ma horou otázok, či ich mám rada, či ich počúvam a či ich rada sledujem v telke. Spýtavo som sa na nich pozrela.
„Chalani, vy si myslíte, že keď vás tu mám zapnutých, že vás mám rada? Áno, priznávam poznám vás, ale nie som ten typ fanúšičky, ktorý jačí už pri vašom pohľade," dala som im zdĺhavý, ale určite ľahko pochopiteľný výklad. Pozerali sa na mňa akoby som prišla neviem odkiaľ. Bolo vidno, že sú zmätený, ale ja som to nechala tak a zaviedla som ich do kuchyne, aby sa zoznámili s mamou. Mama práve umývala riad, a tak som je zaklopala na rameno, aby som ju upozornila, že som tu. Otočila sa a udivene sa zahľadela na chalanov.
„Mami, toto sú tí chalani, o ktorých som to hovorila. Toto je Harry, Liam, Zayn, Louis a Niall. Chalani toto je moja mama, Eva."
„Tak toto sú tí chalani, ktorých plagáty máš nad posteľou."
„Mami!"
„No čo, nehanbi sa. Je to pravda. Furt spievaš ich pesničky."
„Ty spievaš naše piesne?" spýtal sa s údivom Liam. Túto otázku by som čakala od Harryho alebo Zayna, ale od Liama? To sa mi k nemu nehodí.
„No... áno," priznala som sa.
„Ale spievam ich iba preto, pretože majú rytmus a dobre sa pri nich premýšľa a oddychuje." Cítila som ako sa mi hrnie červeň do líc. A akoby to ešte nestačilo, tak mam vyklopila ďalšie moje tajomstvo.
„Ale keď spieva, spieva úžasne. I ja ju rada počúvam, pretože si necháva otvorené dvere a spieva s plných pľúc spolu s cédečkami čo má."
„Zaspievaš nám?" nadhodil Louis, ktorý sa už vyškieral od ucha k uchu. Čo mi ostávalo. Musela som im zaspievať. Zobrala som ich teda hore do izby, kde si všetci posadali na posteľ a s údivom si obzerali moju izbu a plagáty čo som tam mala. Pri každom pohľade sa ich úsmev rozširoval.

Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Je to oficiálne. Zayn Malik opustil skupinu One Direction!

Bullied - 1.časť