Friends and more! 2/1. časť

Autor: Maggie Rbd
Časť: 2./1

Ráno som sa zobudila na mamin hlas.
,,Zlatko,vstávaj.Prišiel tvoj kamarát."Otvorila som oči a pozrela sa na hodinky.Pol ôsmej. Zaspala som.S postele som vystrelila priam raketovou rýchlosťou a ešte rýchlejšie som sa obliekla,vykonala ústnu hygienu a zbehla som dole.Mama mi už podávala tašku s desiatou.Ja som ju zo slovami "Ďakujem.Už musím ísť." zobrala a prišla do obývačky za Louisom.
,,Môžeme ísť."
Elizabeth,,Páni.Ty si rýchla"povedal s pohľadom upretým na hodinky.Zobrali sme si veci a vyrazili.Do školy sme prišli v dobrom čase.Ešte nezvonilo,ale keď sme vošli do triedy všetky oči sa upreli na nás.My sme ich ignorovali a sadli si na svoje miesta.Takto to prebiehalo každý pracovný deň.Neskôr nás už ignorovali.

Máj 2010:
Zobudila som sa ako každé ráno za posledné dva mesiace.Zase som meškala.Asi ma už čakal dole.Ale keď som tam zišla,nikto tam nebol.Našla som iba lístok od mami.Otvorila som dvere,ale ani tam nebol.Asi zaspal.Vykročila som k jeho domu.Nebol ďaleko.zazvonila som a otvorila ich jeho mama.
,,Oh,ahoj.Ty si Eli,však?Teší ma.Som Louisova mama Johanna."
,,Aj mňa teší.Je Louis doma?"
,,On ti to nepovedal?"
,,A čo mi mal povedať?"nechápala som.
,,Odišiel na casting do X Factor-u do Londýna."
,,Čože?!Ale mne nič nepovedal."Bola som prekvapená.Môj najlepší kamarát mi nič nepovedal a mal.Bez poďakovania som sa rozbehla domov.Schytila som prvý kufor,ktorý som našla,zbalila som si najpotrebnejšie veci a zablokovala si letenku do L.A..Bol tam casting do amerického X Factor-u.Do kabelky som si zbalila mobil,peňaženku a napísala som mame lístok.Zobrala som kufor a nasadla do taxíku.Na letisku som prešla všetky kontroli anasadla do lietadla smer Los Angeles.Posledný krát som sa obzrela na Doncaster a Anglicko.Boli nádherné.Pohodlne som sa usadila a zaspala.

Po 8 mesiacoch,L.A.:
,,A víťazkou súťaže X Factor sa stáva.....Elizabeth Grosse!"zakričal moderátor do mikrofónu.Ja som začala plakať.Bola som šťastná.Nakoniec sa tá snaha vyplatila.Za tie dva mesiace,čo som odišla z Doncasteru sa toho veľa zmenilo.Mama na mňa sprvu kričala,ale keď videla ako mi to ide,bola šťastná so mnou.O Louisovi neviem veľa,iba to,že je v nejakej kapele so 4 chalanmi.Meno však nepoznám.Vraj sa párkrát stavil u nás doma i s chalanmi,ale mama to zahrala tak,aby to vyzeralo,že som u babky.
,,Gratulujem"počula som z každej strany,keď som išla do zákulisia.Iba som vošla do dverí šatne,začal mi zvoniť mobil.Volala mi mama.
,,Ahoj mami."
,,No ahoj,výherkyňa.Gratulujem."
,,Vďaka,mami.Už sa ozval?"
,,Hej.Volal,že skončili tretí.Vraj ti to mám odkázať."
,,Okej.Mami?"
,,Áno zlatko?"
,,Ja sa teraz vraciam do Londýna.Mám tam začať nahrávať svoj debutový album.Prišla by si pre mňa na letisko?"hovorila som popri balení tašiek.Z mobilom na uchu som ich zobrala a dala do taxíku.
,,Samozrejme.A kedy priletíš?"
,,Ešte dnes v noci.Akurát vchádzam do haly."
,,Dobre,tak mi vyrážame.Ahoj."
,,Ahoj"zrušila som hovor.Veci som si vybavila a už som sedela v lietadle."Cesta by mala trvať okolo 5 hodín,takže do Londýna by som mala doraziť o jednej ráno"premýšľala som v duchu.

Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Je to oficiálne. Zayn Malik opustil skupinu One Direction!

Bullied - 1.časť