Časti

Baby,mám také nepísané pravidlo 
"žiadne komenty=žiadne časti".Neberte to ako vyhrážku,len ma už nebaví keď furt píšem a nemám žiadne komenty.Teda až na jednu,ale to je výnimka.Ako by sa vám páčilo keby ste v jednom kuse dreli a nič by ste za dokončenú prácu nedostali?Neobviňujte ma ani na mňa nenadávajte,lebo toto je krutá realita.

Love ya,Sam. :-*

Komentáre

  1. chápem ťa, mala som to rovnaké -_- ak chceš, môžem tvoj blog ešte zdielať...ale až zajtra..už musim vypať ntb -_- ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja by som komentovala, ale newedela som ako :D lebo nemám účet cez Google .. ale už viem :D
    počkaj na tie komenty, keď budeš písať tú poviedku o Zaynovi ♥♥♥
    *Kajush

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. to som ja Klára ty trubka :P a ano Zaynerka..
    *Kajush

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Je to oficiálne. Zayn Malik opustil skupinu One Direction!

Bullied - 1.časť