Friends and more! 2/2. časť

Autor: Maggie Rbd
Časť: 2./2

00:36 hod.,Londýn:
Konečne.Už som si myslela,že ten let je nekonečný.Išla som si pre batožinu a začala som hľadať moju mamu.Uvidela som ju tam stáť s mojou sesternicou Emou.Rozbehla som sa k nim i s kufrom a hodila som sa mame okolo krku.Potom som objala i sesterku.Ako som ju objímala,všimla som si známu tvár.To nie je možné.Zaťahal som mamu za ruku a ona sa otočila smerom,ktorým som sa pozerala.Stál tam on a okolo neho 4 chalani.Rýchlo sme vykročili smerom von z haly.
,,Eli"zakričal niekto za mnou.
,,Elibear"dotyčný použil moju prezývku.Neotáčala som sa.Akonáhle sme vyšli z haly,zahalili nás blesky fotoaparátov a z každej strany som počula dotieravé otázky reportérov.Nastúpili sme do auta a vyrazili do hotela.Mama s Emou o týždeň pôjdu naspäť do Doncasteru a ja si za ten týždeň musím nájsť byt.Dlho mi to netrvalo.Za dva dni som sa našla priestranný byt v centre Londýna.Mama s Emou už odišli a ja som bola takmer celý zvyšok týždňa zavretá v štúdiu.  Nahrala som asi tri piesne,ktoré boli iba časť môjho debutového albumu.Práve som chcela ísť domov,keď ma Simon (môj manažér) zavolal.
,,Eli,môžeš na chvíľku?"
,,Áno.Čo potrebuješ?"
,,Jedna z mojich skupín,skupina One Direction,ide na turné a ty by si im mohla robiť pred skokanku.Čo na to povieš?"
,,Rada pôjdem."
,,Dobre.Chalanov stretneš až na generálke tu v Londýne,pretože tu bude prvý koncert celej tour. Koncert je túto nedeľu a generálka je zajtra.Vieš kde býva iTunes Festival?"Prikývla som.
,,Tak tam.Zajtra o jednej,dobre?"
,,Okej.Ahoj Simon."
,,Ahoj Eli."Rýchlo som bežala domov.Keďže štúdio nieje ďaleko,môžem ísť aj peši.Som na tých chalanov zvedavá.Umyla som sa,hodila si rýchlu sprchu a išla som spať.

Sorry za takú krátku časť,ale nestíham.Zajtra alebo cez víkend pribudne I Wish 6 a možno aj Friends and more! 3.

Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Je to oficiálne. Zayn Malik opustil skupinu One Direction!

Bullied - 1.časť