Friends and more! 3

Autor: Maggie Rbd
Časť: 3.

Louis
Ráno som sa zobudil na otravné slnečné lúče,ktoré presvitali cez žalúzie.Dnes sme mali mať generálku na prvý koncert nášho turné.Dokonca nám mala robiť pred skokanku nejaká mladá speváčka z amerického X Factor-u,ktorý vyhrala.Stále som myslel na to dievča na letisku.Veľmi mi pripomínalo Eli.Aj som na ňu zakričal,použil jej prezývku,ale neotočila sa.Avšak tú ženu vedľa nej som poznal.Bola to Elina mama.Takže predsa to bola Eli.Ale čo tam robila.Keď som za ňou bežal,vyšla von a osvetlili ju blesky fotoaparátov.Myslel som,že sa zmýlili,ale blesky neprestávali rovnako ako otravné otázky reportérov.Ona však nemôže byť celebritou.Nemá ako.Vstal som z postele a išiel som dole.Prišiel som do kuchyne a vytiahol som si mrkvový džús.Zatiaľ dole prišli aj ostatný.
,,Tak čo máme dnes na pláne?"spýtal sa čerstvo zobudený Harry.
,,Dnes máme predsa tú generálku"oboznámil som ho.
,,A príde tam to dievča?"Jasné,celý Harry.
,,Áno,a nie že ju vystrašíš,lebo máme po spolupráci"upozorňoval ho Liam.
,,Jasné Daddy,budem opatrný"nahodil tvár neviniatka.Zato si odo mňa vyslúžil pusu na líce.
,,kedy odchádzame?"spýtal som sa.
,,Do arény to trvá takú polhodinku,takže asi o štvrť na dvanásť"rozhodol Liam.Hodiny ukazovali pol dvanástej,tak sme sa radšej išli chystať.Netrvalo mi to dlho a dole som prišiel medzi prvými.
,,Zayn,Harry pohnite si,nestíhame"zakričal za nimi nervózny Daddy.
,,Už ideme"ozvalo sa zhora.Za chvíľku prišli,čím si zaslúžili naštvané pohľady.Nastúpili sme do dodávky vyrazili.Prišli sme na čas,dokonca aj s rezervou.Keď sme vstúpili do haly zadným vchodom,počuli sme dohrávať tóny nejakej piesne.Určite to balo tá naša pred skokanka.Musela prísť skôr,keďže vystupuje pred nami.Prišli sme na pódium,kde sa práve rozprávala s gitaristom.Liam k nej pristúpil a poklopkal ju po pleci.Otočila sa a pozdravila sa s ním.Potom ju odviedol k nám a postupne sa nami všetkými zoznámila.Keď prišla ku mne,srdce sa mi rázom rozbúchalo.

Prepáčte,že taká krátka,ale času málo roboty veľa.Ešte na mňa aj moja kamoška tlačí,kvôli poviedke o Zaynovi.Do konca tohto týždňa dám časti z oboch poviedok. Díky,že čítate.
P.S.:Klára,dočkaj času ako husa klasu. :P

Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Je to oficiálne. Zayn Malik opustil skupinu One Direction!

Bullied - 1.časť