Friends and more! 5

Autor: Maggie Rbd
Časť: 5.

Louis
Nadýchol som sa a začal rozprávať o našom priateľstve pred X-Factorom. Samozrejme som nevynechal ani vtipné spomienky. Keď som ich začal hovoriť, Eli ma išla zabiť a Niall ako pil, všetko to vyprskol na dlážku. To sme sa už nemohli udržať a začali sme sa smiať tak, že sme sa až po zemi váľali. Bol som rád, že sme zase priatelia. Chýbala mi. Jej úsmev, jej oči. Ach, akoby som ju chcel pobozkať. Počkaj Louis... máš El a miluješ ju. Či? Ale miluješ. V mojej hlave sa odohrával súboj a ja som bol totálne zmätený. Vytrhol ma až Elin hlas. 
,,Si v poriadku?" spýtala sa ma. 
,,Áno, len som sa zamyslel."
,,Chcela som ti povedať, že už pôjdem. Musím ísť za sestrou. Mama mi ju zavesila na krk. I keď má iba 5 rokov, je poriadne hlučná" zasmiala sa.  Ona má sestru? Akože to neviem?! Zrazu som zacítil, ako ma niekto udrel po hlave. 
,,Hej!!!" pozrel som sa na dotyčného či snáď dotyčnú. 
,,Aspoň ma počúvaj, nie že ma ignoruješ" zagánila na mňa. 
,,Veď hej, hej."
,,Tak ja idem chalani. Ahojte, ahoj Louis" usmiala sa a odišla. Ešte som sa za ňou díval a potom sme s chalanmi odišli tiež.


Elizabeth
Odišla som odtiaľ s úsmevom na tvári. Zaparkovala som pred bytovkou a vybehla hore. Zvnútra bolo počuť detský smiech.
,,Som domá" zakričala som do útrob bytu. 
,,Sestrička" vybehla spoza rohu malá Izzy. 
,,Poď ku mne" roztvorila som náruč. Izzy vyskočila a zavesila sa mi okolo krku.
´Dnes mám objímací deň´ zasmiala som sa v mysli. 
,,Och, ste zlaté" ozvalo sa spoza nás. 
,,Ahoj Lia" usmiala som sa na svoju naj kamošku z Doncasteru.
,,Neuveríš koho som stretla" povedala som , keď som pustila Izzy. 
,,No koho?"
,,Vieš čo som ti hovorila o tej skupine One Direction, čo s ňou idem na tour ako predskokanka?"
,,No??"
,,Tak v tej skupine je aj Louis" povedala som. 
,,Neverím" dostala zo seba po hodnej chvíli. 
,,Ver či never, je to tak" smiala som sa na nej. Po našej chvíľke klebiet odišla a ja som sa začala nudiť. Vtedy ma napadla šialená myšlienka. ´Čo keby som zavolala Louisovi´ hovorila som si v duchu. Pozrela som do zoznamu kontaktov a čo nevidím. Ako sa sem dostalo Louisove číslo?! počkať, kde som mala mobil? Vedela som ,že som ho nemala pri sebe, tak kde potom bol? Ach, ja som si ho nechala na stoličke na stage, kde doň mohol Louis naťukať svoje číslo. Rozhodla som sa mu teda zavolať. 
,,Áno?" ozvalo sa z druhej strany.
,,Louis? Ahoj, tu je Eli."
,,Ahoj Eli. Čo potrebuješ?"
,,Máš čas? Chcela som sa ťa spýtať, či by ste neprišli s chalanmi ku mne?"
,,jasné máme čas a radi prídeme. Len potrebujem tvoju adresu."
,,Žiaden problém. 2 Chicheley Street pri London Eye."
Unbenannt #157
Eline oblečenie na doma
,,Dobre. Tak za chvíľku sme tam" povedal a zložil. Rýchlo som vbehla do kúpelne a trochu sa upravila. Ešte som si na seba hodila domáce šaty a bola som hotová. 
,,Izzy, budeme mať návštevu" zakričala som na ňu cez tri izby.
,,A koho?" pribehla ku mne. 
,,Mojich kamarátov" usmiala som sa na ňu a už zvonil zvonček.


Piata časť FAM. Pomaly dopisujem aj Dancefloor 3 a jednodielovku.
Love ya, Sam:*

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Je to oficiálne. Zayn Malik opustil skupinu One Direction!

Bullied - 1.časť