Summer Love-2. diel

SUMMER!!!Ráno som sa zobudila na mamino búchanie, ako pobehovala po izbe. Posadila som sa na posteli a pozorovala ju.
,,Koľko je hodín?" spýtala som sa rozospatým hlasom.
,,Štvrť na sedem" povedala a ďalej pobehovala po izbe. Vstala som z postele, zobrala si kefku a išla si vyčistiť zuby. Potom som sa postavila pred skriňu a pozerala čo si mám dať na seba. Nakoniec som sa rozhodla pre prúžkované bielo-modré tielko a na to tričko s krátkym rukávom, ktorého kraj som si na boku zaviazala na mašľu. K tomu modré šortky a nízke biele tenisky. Vlasy som si nechala voľne padať na ramená a na líčila som sa. Zobrala som osušky a išla ich odniesť dole na lehátka, ktoré sme si včera po večeri s mamou vyhliadli. Ako som zišla dole, môj pohľad upútal ten čašník zo včera. Doslova ma hltal očami. Prešla som okolo terasy a zamierila k našim lehátka, ktoré boli oproti nej. Hodila som na ne osušky a rozložila ich. Na chrbte som cítila jeho pohľad. Keď som to dorobila, otočila som a stretla sa s jeho očami. Odvrátila som sa a išla čakať mamu. Nemusela som ani dlho čakať a stretla som sa s ňou pri dverách do jedálne. Spolu sme vstúpili dnu a išli si vybrať jedlo. Naraňajkovali sme sa a išli sa hore prezliecť do plaviek. Vonku svietilo slnko a bolo poriadne horko. Ľahli sme si na lehátka a opaľovali sme sa. Keď bolo čosi pred pol jednou, išla som hore. Vybrala som sa bočnými dverami, ktoré viedli ku druhému schodisku a k výťahu. Keď som išla ku schodom, spoza rohu vyšiel ten čašník. 
,,Ahoj" pozdravil ma.
,,A-ahoj" zakoktala som sa.
,,Všimol som si ťa na raňajkách. Volám sa Nicolas, ale môžeš ma volať Niki" usmial sa.
,,Som Miranda" odpovedala som mu.
,,Nieje zakázané, aby sa zamestnanec bavil s hosťom?" spýtala som sa ho. Zdvihol jedno obočie a rozosmial sa.
,,Nie, nieje." Zrazu sa prestal smiať a jeho úsmev nahradil drzý úškrn. Priblížil sa ku mne a ja som sa chrbtom oprela o stenu. 
,,Išla by som mnou dnes večer von?" spýtal sa ma a uprene na mňa pozeral. Zhlboka som sa nadýchla a prikývla. 
Unbenannt #248,,Super. O pol ôsmej ťa čakám pred hotelom. Bye" zaškeril sa ma mňa a zmizol vonku. Ja som ešte chvíľku ostala na mieste a potom som sa vybrala do izby. Osprchovala som sa a prezliekla na obed. O chvíľku prišla mama a mohli sme ísť. Po obede sme sa zase opaľovali a ja som si všimla, že v jedálni pobehujú akýsi iný čašníci. Nevenovala som tomu nejakú veľkú pozornosť. Slnko prežilo ako divé a ja som sa schovávala do tieňa pod slnečníkom. Rozmýšľala som nad Nikim a jeho pozvaním. Čo si mám obliecť? Kam ma asi zoberie? Behalo mi mysľou. Bolo šesť, keď som prišla na izbu. Urobila som to isté, ako pred obedom. Prišli sme do jedálne a .... šok. Pri dverách teraz nestálo dievča, aby si vypýtala číslo našej izby, ale chalan asi o 3 roky odo mňa starší. Kučeravé blond vlasy mal v cope s čiernou gumičkou. Na tvári mu pohrával malý úsmev, keď si ma všimol. Pozdravil sa a ja som mala čo robiť aby som na mieste neodpadla. Povedala som mu číslo izby a išla si sadnúť ku stolu. Hlava sa mi krútila a kolená sa mi podlamovali, ale aj napriek tomu som vstala a išla k baru.
,,Tonic a sprite" povedala som s jemným ruským prízvukom. Hodiny ruština na strednej. Zobrala som obidva poháre a išla naspäť. Mama mi medzitým doniesla jedlo. Posadili sme sa a začeli jesť. Keď som dojedla, tanier som odložila na bok stola, aby ho zobrali. Prišiel ďalší čašník a zobral mi ho. Zdvihla som hlavu, že sa naňho usmejem a pozerala som sa do tváre o čo bledšieho bulhara ako je Niki. Usmial sa a odišiel. Úplne zamrznutá som za ním hľadela. Dopité poháre prišiel zobrať ďalší. Tentoraz bieloch s hnedými očami a náušnicou na uchu. Zobral všetkých päť pohárov (čo sa za tú dobu nahromadilo na stole) do jednej ruky a usmial sa na mňa. Nemo som za ním hľadela až ma vyrušila mama.
Unbenannt #85,,Ideme?" Prikývla som a vstala od stole. Musela som sa pripraviť na dnešné "rande" s Nikim. Vybrala som si rúžové šaty s čienym opaskom, k tomu čierne topánky s plným opätkom, rúžovú kabelku a vlasy som si dala do drdola. Pozrela som sa na seba v zrkadle a ohodnotila sa ako kočka. Zišla som dole a smerovala k východu, keď do mňa niekto vrazil. 
,,Prepáč, nevšimol som si ťa" ozval sa hlas nado mnou. Zdvihla som hlavu a stretla sa s párom belasých očí. Bol to ten čašník s három. 
,,Nič sa nestalo" povedala som a usmiala sa naňho. Úsmev mi opätoval a išiel preč. Ešte som ho sledovala a išla som pred hotel. Tam už čakal Niki a ležérne sa opieral o palmu. Keď si ma všimol, zbehol ma pohľadom od hlavy po päty a uškrnul.
,,Ahoj."
,,Ahoj, tak kam ideme?"
,,Kam chceš ísť?"
,,Vyber niečo ty."
,,Čo keby sme išli do jednej diskotéky tu nablízku." Prikývla som a vyrazili sme. Vážne nebola ďaleko. Zvnútra sa ozývala hlasná hudba. Vstúpili sme dnu a ja som sa nevedela vynadívať. 
,,Kde to sme?" prekričala som hlasnú hudbu.
,,Disco Orange" odpovedal a už ma ťahal ku baru. Dali sme si teguilu a mne sa už chcelo tancovať. Nechala som ho tam a rozbehla sa na parket. Začala som sa tam vrtieť do rytmu hudby až som na krížoch zacítila teplí dotyk. Otočila som sa a za mnou stál Niki. Začali sme spolu tancovať, až ma zrazu pobozkal. Rýchlo som sa od neho odtiahla.
,,Prepáč Niki, ale to nepôjde. Páčiš sa mi to hej, ale len ako kamarát" smutne som sa naňho usmiala.
,,No nič, aspoň som to skúsil" odvetil a odprevadil ma k hotelu. Rozlúčili sme sa objatí a ja som vybehla do izby. Obliekla som sa do pyžama a zaľahla do postele, čakajúc na ďalší deň.


Druhý diel. Poprosím komenty a možno pridám aj Dancefloor, či I Wish alebo Friends and more!.
Ešte pre info mám rozpísanú jednodielovku s Niallom, chcete ju?
Love ya, Sam:*

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Je to oficiálne. Zayn Malik opustil skupinu One Direction!

Bullied - 1.časť