Láska? Nenávisť? Nikto nevie.-prológ

Rachel
Ahoj, volám sa Rachel Blue. Som strednej výšky, mám hnedé vlasy po plecia a hnedé oči. Chodím na strednú umeleckú školu - odbor spev. Pred pár dňami som oslávila 18 rokov. Mám dvojča. Nie sme však jednovaječné dvojičky. Sme rozdielne. Ja mám rada pop, hrám na klavír a trochu na gitaru, som taká slušňáčka, mám samé jednotky, ale nie som šprt a ona, však vám to povie sama. 


Sasha
Čau. Volám sa Sasha Blue, jedno z dvojvaječních dvojčiat. Som strednej výšky, mám ohnivo červené vlasy na koncoch prechádzajúce do oranžovej a hnedé oči. Tiež chodím na strednú umeleckú školu - odbor módny dizajn. Ako sestra som pred pár dňami oslávila 18. Som jej opak. Som taká dvojkárka - trojkárka, počúvam zväčša rock a rap, gitara je ako moje druhé ja a som rodený rebel. Mám dve tetovania. Jednom na pravom stehne a druhé na ľavom zápästí. A ešte vám niečo o sestre prezradím. Je totálne zbláznená do One Direction. Hlavne do toho Níla, či ako sa volá. Tak a tu sa začína náš príbeh....



Komentáre

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Je to oficiálne. Zayn Malik opustil skupinu One Direction!

Bullied - 1.časť