Summer Love-1. diel

,,Máme všetko?" spýtala sa ma nervózna mama, keď sme stáli vo fronte na check-in do lietadla smer Burgas.
FTG
Outfit na letisku
,,Áno" odpovedala som jej už asi po stý krát. Iba pre informáciu, s mamou sme sa rozhodli ísť na dovolenku do Bulharska na 11 dní. Práve sme boli na letisku Poprad-Tatry a mama kontrolovala či máme všetko. Nervózne som podupkávala nohou, ktorá bol obutá v čiernej converse. Na sebe som mala oblečené biele tričko s krátkym rukávom a nápisom LOVE na tom riflovú bundu a roztrhané modré rifle. Na kruhu som mala tri náhrdelníky: vybíjaný diamant na špičke akoby s krvou, nápis fake a posledný mal nápis tattoed girl. V jednej ruke som držala moje červené ray-bany a druhou som tlačila kufor. Dostali sme sa na radu a odovzdali kufre. Potom sme dostali palubné lístky a prešli ostatnými kontrolami. Včakárni sme sa posadili na dve stoličky v rohu pri oznamovacej tabuli. Mama si išla kúpiť kávu a ja pozerať lietadlo. Keď priletelo, zarazila som sa. Na boku lietadla bolo napísane SmartWings.
,,Mami, môžeš na chvíľu?" spýtala som sa jej a potiahla ju ku oknu.
,,Čo?" spýtala sa a ja som ukázala na lietadlo.
,,Prečo je tam napísané SmartWings a nie Travel Service? Však ideme tým, nie?" spýtala som sa.
,,Lebo SmartWings patria pod Travel Service. Pozri sa na tú značku čo má pod zobákom" povedala a ukázala na ňu. Bolo tam napísane ČSA, čiže české aerolínie. Už som pochopila. Prikývla som a mama si išla späť sadnúť. Ja som ešte chvíľu pozorovala ľudí, čo vychádzali z lietadla a išla som si k nej sadnúť. Po chvíli sme už začali nastupovať do lietadla. Mali sme miesta úplne vzadu. Let prebehol v poriadku a už sme pristávali v Burgase. Vystúpili sme z lietadla a išli pre kufre. Chvíľku sme si počkali, kým ich priviezli a išli sme za sprievodkyňou, ktorá nás naviedla na autobus. Nastúpili sme a za nami ešte veľa Slovákov. Nakoniec nastúpila aj tá sprirevodkyňa a začala hovoriť všetko čo som už vedela s predchádzajúci dovoleniek v Bulharsko. Najprv autobus zastavil v hotely Kotva, potom v hoteli Dunav, Continental a Azzuro. Nakoniec prišiel náš hotel-hotel Sun. Vystúpili sme, zobrali si kufre za sprievodkyňou, aj spolu s ďalšími, sme išli k recepcii. Dostali sme izbu číslo 311. Bola pomerne veľká. Povykladali sme si veci, prezliekli sa a rozhodli sa ísť dole. Práve tam dávali zmrzlinu, tak som sa spýtala mamy či nechce.
BLUE,,Dám si. Ak budú mať tak čokoládovú" usmiala sa na mňa. Postavila som sa do rady a čakala. Predo mnou bolo ešte jedno dievča, keď sa ku mne postavila mam, že vraj si zoberie ona sama. Prišli sme na radu a pozrela som sa aké majú. Ukázala som na šmolkovú a nejakú fialovú, nevedela som čo to je. Posadili sme sa a začali jesť zmrzlinu. Dojedli sme a mama sa ešte chcela pozrieť do takzvanej lunch restaurant. Ako sme sa pozerali čo majú, mama zachytila rodnú reč a hneď toho využila. Začala sa rozprávať s dvoma Slovákmi, ženou a mužom, a tí nám povedali všetko o hoteli. Ja som tam len tak stála a pozerala dookola. Vtom moje zorné pole zaplnil nejaký čašník. Keď som sa mu prizrela lepšie, zistila som, že to bol vysoký chalan s tmavou pleťou a hnedými očami. Havranie vlasy mal nagelované a vyčesané dohora. Stál pri tom čo dával zmrzlinu a podával mu kornúty. Bol pekný, to som musela priznať. A zdal sa mi na takých 20 možno 21 rokov. Vtom mama vstala a tým prerušila moje doslova zízanie na toho čašníka.
Orange camp
,,Ideme? O chvíľu je večera" povedala a rozlúčila sa s tými Slovákmi. Išli sme hore sa prezliecť a pomaly sme zišli naspäť do jedálne, ktorá bola v druhej budove hotela. Zarazila som sa, Keď som si všimla toho chalana. Ležerne sa opieral o linku na terase jedálne a pozeral sa po okolí, až kým sa zastavil pohľadom na mne. Premeral si ma a uškrnul sa. Zapýrila som sa a sklonila hlavu. Išla som za mamou dnu a čo nevidím. Pri dverách stála čašníčka a pýtala si číslo našej izby. Trošku v šoku som jej ho povedala. Rýchlo som obsadila stôl moju kabelku a išla som si vybrať jedlo. Rozhodla som sa pre hranolky a kuracia mäso. K tom som si ešte doložila šopský šalát a odniesla to na stôl. Zbehla som pre pitia a mohli sme jesť. Rozprávali sme sa a ja som stále blúdila očami po jedálni, až som narazila na jeho pohľad. Rýchlo som sa odvrátila a spýtala sa mami, či už môžem odísť. Prikývla a ja som si zobrala kabelku aj s kľúčikom a trielila na izbu. Tam som si zapla telku na hudobnom programe a hodila sa na posteľ. Stále som premýšľala nad ním až ma vyrušilo klopanie. Išla som otvoriť. Kto iný, ako moja mama. 
Untitled #67,,Chceš niekde dnes ísť?"
,,Nie, nikde sa mi nechce a dnes ja tá comedy show. Chcem si ju pozrieť."
,,Dobre teda. Ale prezleč sa do domáceho." Prikývla som a rýchlo na seba hodila srdiečkové kraťasy a biele tielko na spanie. Na hlavu som si dala rúžovú tieňovanú pletenú čapicu a na nohy ponožky. Vybehla som na balkón a pozerala šou. Občas mi očko utieklo aj k reštiky a párkrát som ho tam zahliadla. Šou skončila a ja som išla spať. Som zvedavá, aký bude ďalší deň, pomyslela som si a zaspala.





Prvá časť Summer Love. Prepáčte, že som sa tak rozpísala, ale opísala som kompletne celý prvý deň mojej/Mirandinej dovolenky. Dúfam, že sa páči.
Love ya, Sam:*

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Je to oficiálne. Zayn Malik opustil skupinu One Direction!

Bullied - 1.časť