I Wish 13

Autor: Maggie Rbd
Časť: 13.

Liam
Dúfam, že mi odpustí. Potom čo som jej povedal. Zrazu niekto zazvonil. Išiel som k dverám a otvoril ich. Za nimi stál vysoký chalan asi v mojom veku, mal hnedé vlasy na štýl Bieber a na nich šedú čapicu.
„Potrebuješ niečo?" spýtal som sa. 
„Je tu Samantha?" odvetil.
„A smiem vedieť kto sa pýta?" opýtal som sa drzo. Už-už otváral ústa, že mi to povie, keď sa za mnou ozvalo.
„Thomas?" Otočil som sa a za mnou stála prekvapená Samantha. 
„Ahoj?" usmial sa na ňu a odstrčil ma od dverí. Vkráčal si dnu ako nejaký pán a rovno k Samanthe. Tá naňho pozerala s hnevom v očiach. 
„Čo tu chceš?" zasyčala naňho a zaťala ruky do pästí. 
„To ťa nemôžem ani pozdraviť?" spýtal sa.
„Po tom čo si mi spravil ani vidieť?" zrúkla.
„Ale no tak, Sami," začal sa k nej približovať.
„Nehovor mi tak."
„Inak čo?" spýtal sa provokačne. Nič nepovedala iba sa zahnala a celou silou ho trafila kolenom do rozkroku. Zaskuvíňal a zviezol sa k zemi.
„A ešte raz sa pokúsiš ku mne priblížiť dopadneš oveľa horšie," povedala, keď sa začal zdvíhať.

Samantha
„Ty suka," zakričal na mňa a chcel ma udrieť, keď mu v tom niekto zabránil. Otočila som hlavu a pozerala na Liama. Hneď pribehli ostatní a Zayn s Louisom spacifikovali Thomasa. Harry s Niallom chytili Liama.
„Zabijem ťa, rozumieš?! Zabijem!! Ešte raz sa jej dotkneš a zlomím ti obe ruky!!!" vrieskal naňho ako zmyslov zbavený Liam. Chalani Thomasa vyhodili pred bránu a zamkli ju. Liam sa ukľudnil a mňa tam skoro oživovali El s Pezz. 
„Kto to bol?" uprel na mňa pohľad zo sedačky.
„Môj ex Thomas. Chodila som s ním ešte vo Wolverhamptone asi pred rokom."
„A prečo si tak vyvádzala, keď si ho videla?" Zhlboka som sa nadýchla a zahnala slzy, ktoré sa mi tlačili do očí.
„Raz sme boli spolu na jednej párty. Thomas povedal, že nám ide po pitie a ja som sa zatiaľ bavila so svojimi "kamarátkami"," pri slove kamarátky som naznačila úvodzovky.
„Bavili sa so mnou iba preto, pretože som chodila s Thomasom. Dlho sa zdržal, tak som ho išla hľadať. Prehľadala som snáď celý dom až som počula jeho hlas v jednej z izieb. Vybrala som sa teda tam a načapala ho s najväčšou štetkou na škole. Keď som naňho začala kričať, že to je debil a podobné nadávky, iba ma vysmial a ešte sa spýtal, či sa nepridám. Podišla som k nemu a strelila mu aj jej poriadne facky. Potom som sa otočila a vybehla odtiaľ. Na druhý deň v škole sa mi každý vysmieval a Thomas s ňou ma začali šikanovať. Nechápem ako ma našiel," zakončila som svoje rozprávanie. Baby ma objali a ja som sa pomaly ukľudnila. Nakoniec sa pridali všetci a vzniklo z toho hromadné objatie. 
„Milujem ťa," zašepkal mi do ucha Liam. Keďže sme sa stále objímali, bol na mne natisnutý. 
„Aj ja teba," odvetila som. Šokovane sa odtiahol a tým rozbil objatie. 
„Vážne?" 
„Smrteľne a dám ti druhú šancu," usmiala som sa. Zrazu ma objal a začal som mnou krútiť. Položil ma na zem a pobozkal ma. 
„Milujem ťa."
„Aj ja ťa milujem." 

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Je to oficiálne. Zayn Malik opustil skupinu One Direction!

Bullied - 1.časť