I Wish 16/Koniec

Autor: Maggie Rebelde
Časť: 16./Koniec


Samantha
Čierna tma. To je všetko čo som videla. Počula som nejaké tlmené zvuky, ale nevedela som ich rozoznať. 
„Uzdraví sa?" pýtal sa známy hlas niekoho. 
„Slečna Jones je bojovníčka. Prežije," odvetil druhý.
„Vďaka bohu," vzdychol si... Liam?! Počkať, takže ten druhý hlas je doktor a ja som v nemocnici, ale prečo? 
„Kedy sa prebudí?" 
„Neviem, pán Payne. U každého je to individuálne. Môže sa prebudiť dnes, zajtra alebo o rok." Liamovu odpoveď som nepočula. Asi prikývol. Počula som kroky a buchnutie dverí. Doktor odišiel, ale Liam nie. Bol tu a držal ma za ruku.
„Sam, prosím ťa. Zobuď sa. Veľmi ťa milujem." Pokúšala som sa mu odpovedať. Aspoň jeho meno, no ták. 
„A-j j-ja te-ba," zachrapčala som a pomaly otvorila oči. Liam sa na mňa prekvapene pozeral a začal plakať.
Neplač, Leeyum. Slzy tvojej tvári neslušia," kŕčovito som sa usmiala a pohladila ho po líci.
„Sam," vykríkol a hodil sa na mňa, a tým mi vyrazil dych. 
„Liam... zlez," vydýchla som.
„Oh, prepáč," usmial sa a zliezol. Vtom sa rozrazili dvere a dnu vpálilo celé osadenstvo 1D Family. Prekvapene na mňa pozerali a baby sa rozbehli, a začali ma objímať. Chalani nasledovali ich príklad. 
„Hej, počkajte. Však mi dusíte priateľku," zvolal Liam a tá ťarcha rázom zmizla. Vydýchla som si a na všetkých sa usmiala. 
„Ako sa cítiš?" spýtala sa El.
„Síce ma všetko bolí, ale skvele. Čo tí dvaja?"
„Polícia ich zatkla a už sme všetci vypovedali, až na teba. Tí policajti majú prísť, keď im Liam zavolá," usmial sa Niall.
„Už sa stalo," ozval sa Liam. Policajti prišli o pol hodinu a ostatní vyšli von. Kládli mi rôzne otázky ohľadne Thomasa a Taylor, a potom odišli. V nemocnici som ostala ešte týždeň a potom som išla domov.

Po 3 rokoch, 2015:
Ja a Liam sme spolu krásne 3 roky. Bez tej prestávky 3 a pol. Chalanom sa darí a sú stále najslávnejšou kapelou sveta. Vydali 4 album a chystajú sa na ďalšie turné On The Road Again. A ako to je s ostatnými? Zayn a Perrie sa zasnúbili a plánujú svadbu. El je stále s Louisom, ale o svadbe zatiaľ nieje reč. Harry a Niall sú single a užívajú si to. Thomas a Taylor sú vo väzení za únos a pokus o vraždu. Všetko sa to zdá ako z rozprávky. Práve teraz idem po schodoch hore na strechu hotela, kde počas turné chalani spia. Otvorila som dvere a tam nádherne upravený stôl s večerou a Liam s ružou v ruke. So slzami šťastia som ho pobozkala a najedli sme sa. Zrazu Liam vstal, podišiel na moju stranu stole, chytil ma za ruku a kľakol si na jedno koleno.
„Sam, si to najlepšie čo ma za môj život postretlo. Si milá, krásna, okúzľujúca a neviem čo ešte. Si moje svetlo v temnote a ja by som rád s tebou strávil zvyšok života," odmlčal sa a z vrecka vytiahol krabičku, kde bol snubná prsteň s červeným rubínom.
„Samantha Katherine Jonesová, vezmeš si ma?" Rukou som si zakryla ústa a slzy sa mi začali tlačiť z očí. Ticho som prikývla a on mi navliekol snubný prsteň. Potom sa postavil a ja som sa mu hodila okolo krku. Predsa že len má môj príbeh šťastný koniec alebo nie?


The End
A/N:
Zazvonil zvonec a rozprávky je koniec. Chcela by som sa poďakovať babám Miške a Kajush, ktoré ma na písanie príbehom inšpirovali. Ďakujem :) Maggie Rebelde


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Je to oficiálne. Zayn Malik opustil skupinu One Direction!

Bullied - 1.časť