I Wish 15

Autor: Maggie Rebelde
Časť: 15.


Samantha
Zobudila som sa v akomsi sklade, kde to páchlo rybinou. Bola som priviazaná k stoličke a nemohla som sa vôbec pohnúť. Skúšala som sa z toho dostať, ale nešlo to. 
„Pokúšaš sa márne," ozval sa hlas niekde z kúta miestnosti. Z tieňa sa vynorila Taylor. 
„Ako si mohla?" zrúkla som na ňu.
„Ako si mohla zlomiť Harrymu srdce?!" 
„Toho idiota som mala omotaného okolo prsta. Robil všetko čo som chcela. Škoda, že bol taký tupý," zaškerila sa. mala som chuť jej napraviť fasádu, ale nemohla som. Vtom sa otvorili dvere a dnu vstúpil... Thomas! Začala som naňho zazerať a on sa postupne približoval. Bol tak blízko pri mne, že som na tvári cítila jeho dych. 
„No čo? Teraz už nie si taká drsnáčka, čo?" priblížil sa ešte viac a hnusne sa zaškeril. Inštinktívne som zavrela oči a stisla pery do jednej priamky. Drsne ma chytil za bradu, aby som otvorila ústa. Keď som nechcela, stlačil mi ju ešte viac a pobozkal ma. Jazykom mi prešiel po spodnej pery a žiadal ma o vstup. Ja som sa mu však nepodvolila a za to som dostala facku. Do očí sa mi tisli slzy, ale ja som to vydržala.
„Však ja ťa naučím," zavrčal a znovu mi strelil. Začal ma biť tak silno, že som si myslela, že to už nevydržím. Ale na moje počudovanie skončil a nechal ma tam ležať. "Liam, prosím ťa, príď pre mňa. Bojím sa, Liam. Prosím," ozývalo sa mi v duchu a ja som sa opäť prepadla do temnoty.


Liam, na druhý deň - 7:05
Všetci sme boli nachystaní, Paul nás mal čakať pri lodeniciach. Pod tričkami sme mali nepriestrelné vesty, iba pre prípad a tašku plnú peňazí, ktorú som naložil do auta. Louis so Zaynom ešte všetko pozamykali a mohli sme ísť. Sedel som vpredu a nervózne sledoval cestu pred nami. Ako sme sa približovali k lodeniciam, tým viac som bol nervóznejší. Zastavili sme kúsok od nich. Paul tam už čakal. 
„Ahojte."
„Ahoj. Tak čo teraz?" spýtal som sa celý nervózny. 
„Ja pôjdem s chlapmi na strechy a za lodenice a vy pôjdete za ním." 
„Ok." Vyrazili sme tak ako sme sa dohodli. Len čo odbilo 8 hodín, dvere jednej z lodeníc sa otvorili a von vyšla Taylor a za ňou Thomas so Sam. Vyzerala hrozne. Samá modrina, zaschnutá krv a monokel. Začala sa vo mne búriť žlč.
„Čo si jej spravil?!" zreval som naňho a rozišiel sa smerom k nemu. Vtom Taylor vytiahla zbraň a zamierila na mňa. Sam sa začala mykať v Thomasovom zovretí. 
„Ešte jeden krok a guľka prevŕta tvoju lebku," zavrčala. Nahla hlavu trochu nabok aby mohla vidieť na Harryho.
„Ahoj, zlatko," nechutne sa uškrnula. 
„Nehovor mi zlatko!!" zreval Harry. 
„Fajn, beztak som ťa nemilovala," jej úškrn sa ešte viac roztiahol. 
„Ty suka!" vypľul Zayn a chcel sa pohnúť, ale Niall ho zastavil. Otočil som hlavu späť na Thomasa. 
„Máš peniaze?" spýtal sa. bez slova som zdvihol čiernu tašku. 
„Fajn, teraz tašku polož na zem a postrč ju smerom ku mne a ja ti vydám Samanthu." Tašku som položil a podľa jeho príkazu posunul dopredu. Akonáhle sa jej Taylor dotkla, Thomas pustil Samanthu. Tá sa rozbehla ku mne a silno ma objala. 
„A Payne," ozval sa Thomas. Zdvihol som hlavu a všimol si pištol namierenú na mňa. Chcel som Sam strhnúť stranou, ale guľka nebola určená mne. Bola určená jej. 
„Keď ju nebudem mať ja, nebude ju mať nikto." Rýchlo som Sam chytil do náručia a plakal. Ostrelovači medzitým spacifikovali Thomasa a Taylor.
„Sam," plakal som. Eleanor a Perrie boli pri mne a Harry volal záchranku. O chvíľu bola tu a naložili ju. Chcel som ísť s ňou, ale nepustili ma. Nasadli sme všetci do auta smer nemocnica. 

A/N:
1 diel ;) Enjoy, Maggie Rbd

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Je to oficiálne. Zayn Malik opustil skupinu One Direction!

Bullied - 1.časť